Forfatter Emne: Ny mc  (Læst 2084 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Ny mc
« Dato: September 01, 2006, 05:23:58 pm »
Som i måske ved har jeg sat min lille mukkebikke til salg, jeg skal nemlig have mig en ny mc til foråret.
Jeg har prøvekørt tre forskellige; en Triumph Speedtriple (de havde ikke en Daytona 955i til afprøvning), en SV1000S (den bulede fra Allans MC) og en Yamaha FZ1S.
Jeg har bestemt mig til at købe Yamaha'en :twisted:, den kører helt vildt godt og kørestillingen er fantastisk, der var kun ganske få ting jeg kunne tænke mig at gøre ved den; en lille justering af affjedringen så den bliver mindre hård og et højere kåbeglas. I anmeldelserne skriver de meget om at den rykker meget i indsprøjtningen, men det synes jeg egentlig ikke er så galt at man ikke kan leve med det og om ikke andet kan man, efter Yamahas udsagn, justere sig ud af det hvis det er galt. Det er heller ikke umuligt at en Powercommander og en Akrapovic- udstødning vil hjælpe en del, det vil i hvert fald give mere træk i mellemområdet.
Speedtriplen følte jeg mig af en eller anden grund ikke rigtig tryg på :? og SV1000S'eren var for styretræg og mindede måske også lidt for meget om den jeg har, mærkeligt :rolleyes:. Jeg trænger også til at prøve en anden type maskine...
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ny mc
« Svar #1 Dato: September 01, 2006, 05:27:47 pm »
Som i måske ved har jeg sat min lille mukkebikke til salg

Hvad skal du have for den / link til annonce?

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: Ny mc
« Svar #2 Dato: September 01, 2006, 05:38:15 pm »
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3974.0

Er du interesseret? I så fald smid mig en PM.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ny mc
« Svar #3 Dato: September 01, 2006, 06:04:41 pm »
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3974.0

Er du interesseret? I så fald smid mig en PM.

En kammerat er ude efter en SV650'er - har sendt linket videre til ham!

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Ny mc
« Svar #4 Dato: September 01, 2006, 06:20:44 pm »
Fedt nok!
Jeg kunne godt tænke mig både trompeten og den nye Fazer.  :)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Ny mc
« Svar #5 Dato: September 01, 2006, 06:21:54 pm »
Fedt nok!
Jeg kunne godt tænke mig både trompeten og den nye Fazer.  :)

www.pengeautomaten.dk  :mrgreen:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: Ny mc
« Svar #6 Dato: September 01, 2006, 11:58:36 pm »
Citér
En kammerat er ude efter en SV650'er - har sendt linket videre til ham!

Fedt, tak skal du have.

Citér
Fedt nok!
Jeg kunne godt tænke mig både trompeten og den nye Fazer. 

Kan jeg sgu godt forstå, jeg glæder mig også som et lille barn.

Jeg kan så lige fortælle at Bauta, mit ellers så gode forsikringsselskab, ikke vil kaskoforsikre den, de kom med en eller anden vævende historie om mange heste og noget :puke:, men det ser ud til at det kan lade sig gøre gennem Loyds til en ordentlig penge. Jeg får mere at vide på mandag...
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl