Forfatter Emne: Jubiiiiiiiiiiii  (Læst 2789 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LSJ

• Roadracer
Jubiiiiiiiiiiii
« Dato: Marts 24, 2005, 08:58:17 pm »
Torsdag morgen (læs formiddag). KB i Skive holder åbent her en hellig torsdag, lavet aftale om at hente den nye BLÅ 1000s.
kommer derop, og den holder der. Men min sædebund og hugger er ikke kommet :( . Men tager selvfølgelig maskinen med, vejret var jo super. Han ringer når de kommer, og får så monteret det kvit og frit
Ud at køre, bare hele tiden huske på at den ikke må køres op i omdrejninger.
Har kørt 240 km idag, og det var skønt. Og nu er dækkene næsten kørt til. Er totalt smadret i venstre håndled, hold nu kæft den kobling er stram!
Såe...... en 2 cylindret er lige så nem at få i gear uden brug af kobling som en med 4.
Og bremseklodser og skiver, ja det er vel noget man skifter for hver 100.000 km, for den motorbremse!! er vant til at træde to gange med venstre fod inden  svinget..... Det skal man nok ikke lige gøre med den her!! Slet ikke når man ligger med 9000 omdr :!:
Og for satan, jeg skal have nogen andre potter på!!!!!!!! ikke tage fejl, den lyder fint nok i standard, men Kaj den snu ræv, havde lige en stående (demo), med to Micron potter på. Og kald mig en drengerøv,  for det er jeg jo egentlig, og er stolt af det! :D, men det lyder meget , MEGET bedre med sådan et par potter på. Det lyder jo helt fantastisk. At der var PC og K&N på også, gjorde det jo ikke dårligere.
Men det korte og lange er, jeg er glad, meget glad. Fortryder ikke det her et sekund. Og mit smil er slet ikke kommet af ansigtet endnu, sover sikkert også med det på :D
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Jubiiiiiiiiiiii
« Svar #1 Dato: Marts 24, 2005, 11:42:21 pm »
Så kan det ikke blive meget bedre  :D

Tillykke med "dyret"  :D  :D  :D
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)