Forfatter Emne: Nørderi: Hvad for noget mekanik driver forum?  (Læst 4763 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVingman

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
  • Knut hvem?
Re: Nørderi: Hvad for noget mekanik driver forum?
« Svar #15 Dato: August 31, 2006, 10:36:20 am »
Sidder du ude i Scion-parken??

Sidder og sidder.. render oftest rundt som en skoldet sk.. :rolleyes: Men jo da :)

Var lokalbonde i Cook Valley til for nylig, hvor jeg forlagde residensen til Frederiksberg. Så jeg har flere gange overvejet at anskaffe sådan en her :club: til nærkontakt med nogen af de mange venlige madkasser på Helsingør Highway :brok:

Hvis du ser et gult oldschool SVin med fuldkåbe og Scorpion bulder på motorvejen er der gode chancer for det er mig :loser:
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch

SVingman

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
  • Knut hvem?
Re: Nørderi: Hvad for noget mekanik driver forum?
« Svar #16 Dato: August 31, 2006, 10:57:27 am »

Det er muligt.. Men det er i hvert fald det 100Mbit netkort (og tilhørende switch) der sætter begrænsningen på den bette server.. :)

Jeg kan hente fra dotsrc (tidligere SunSITE) med 4.5 MB/sek (ja, megabyte :) )
4.5 MB/sek = 36 Mbit  det er noget jeg kun kan drømme om her ude på landet  (Stevne) Max 8Mbit (har kun 2 Mbit nu ) 

@Ole: Vi har en enkelt gang hentet fra Aalborg med over 50 MB/sek på en maskine med GB-netkort i - det går OK hurtigt at hente en lille GByte så :lmao:

@pallej: 4.5 MB/sek er nærmere 45 MBit/sek - der ryger lidt overhead-snask med også. Men flyt til Staden: Jeg har en 10 MBit hjemme som oftest reelt er en 30 MBit.. begge veje.. til samme pris som en TDC 1024/128 :mrgreen:

Når ellers ComX kan hitte ud af at holde deres forbindelser i luften :club:
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch