Ok så her kommer der lidt om mit grej, når jeg kører..
Kan se jeg er lidt sent med den her Olfert. Støvlerne er ok, jeg smadrede snøresytemet temmeligt hurtigt, men ikke værre end at de kan bruges. Ja det er Falco Evo vi snakker om. Ellers er det en ok støvle, læderet giver sig en hel del i løbet af sæsonen. Og der kan godt komme en hel del sokkeøl i løbet af en hård køredag. Men hva bare man stiller dem bare udenfor, inden man kommer ind hos fruen
Læderdragt også fra Mc online, service i top. Læderdragt ok. Har kørt med den en sæson nu(sæsonen var på 14k), er begyndt at være en smule slidt på albuerne. Passer fint, de er gode til at hjælpe med størrelsen over tlf. Og der kan også laves en efter mål, hvis nu det tredje ben har det med at vågne når man kører
Det eneste der er crap ved den, er at rygbeskytteren er minus værd. Jeg har ligget på liggeunderlag der var tykkere og var totalt kvæstet næste morgen. Så et hårdt styrt, jeg har min tvivl
Hjelm, er en nolan N81. Ok hjelm, giver sig meget i foret synes jeg. Det fede er dog at den er født med pinlock, det er guds gave til os der kører på de kølige dage. Minus er at man ikke kan tage foret ud.
Har lige købt en Nitro 1200. Vejer ikke en skid, det er suki der importerer dem til DK. Passer simpelt hen mit kranie perfekt, og det er for mig det vigtigste. personligt er jeg ligeglad om der står et eller andet fancy på den, det er jo ingen garanti. Bare se det nummer af bike fra i år hvor de tester hjelme. Der er et meget anderkendt mærke der dumper
Næh det vigtige for mig er at pisset passer, så den er god at have på, så man kan koncentrere sig om det der er vigtigt, nemlig at køre. Det samme gælder egentlig for alt mit grej. Nå men melding om vindstøj skal nok komme, så der er andre der kan lave et godt køb/ikke kvajer sig.
Rygbeskytter er en ældre Held, men regner med en nede fra KS motor i Vejle når de holder åbent hus her i starten af april. En fra Knox, model racing.
Så nej jeg er ikke mærkedyr, bare det er godkendt, og jeg kan lide at have det på. Så fungerer det for mig