Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg fik jobbet i forsvaret... Fuldtid... FEDT...................
Citat fra: SVea efter September 15, 2006, 08:18:44 amCitat fra: Majse efter September 15, 2006, 08:16:08 amså jeg er glad, og så må man jo bare leve af pasta i en mdr. eller håbe man bliver inviteret hjem og spise hos nogen... Jeg har hørt et rygte om, at der er en her på forum, der hedder Moolex, som skulle have et godt øje til dig, og synes du er lidt af en frækkert... Måske kan du nasse noget mad af ham Pas på mad ham Moolex !!Det siges at han er en skidt type, der bøffer konens cykel, tager den med til Polen, skamrider den, og smider den i græsset når han er færdig
Citat fra: Majse efter September 15, 2006, 08:16:08 amså jeg er glad, og så må man jo bare leve af pasta i en mdr. eller håbe man bliver inviteret hjem og spise hos nogen... Jeg har hørt et rygte om, at der er en her på forum, der hedder Moolex, som skulle have et godt øje til dig, og synes du er lidt af en frækkert... Måske kan du nasse noget mad af ham
så jeg er glad, og så må man jo bare leve af pasta i en mdr. eller håbe man bliver inviteret hjem og spise hos nogen...
Citat fra: Majse efter September 14, 2006, 09:17:11 pm Jeg fik jobbet i forsvaret... Fuldtid... FEDT................... ... som om der nogensinde var tvivl ...