Der er stadig ingen, som har vist en rulning med filter/potter før/efter PC hos mr. dyno !
Jeg har set han kan lappe en smule på momentkurven, men alle folk har samtidigt fået stoppet piper X og/eller O2 eliminator på.
Motoren er beregnet til 91 oktan, og der kan hentes noget ved at mappe den til ex. 97 oktan.
Men det kræver man kan "snakke" fortænding med styreboksen, og det er der, mig bekendt, ikke rigtigt nogen der kan ?
Kun mapning af FIsystemet (PCIII eller Rapidbox) praktiseres på SV´erene.
Vi mangler en lille gul ven, som kender een der kender een, som kan optimere tændingen samtidigt med FIsystemet.
Og nej, et tændingsmodul til PCIII duer ikke - vi skal helt ind i styreboksen uden tidsforsinkelse.
Desværre kører SV´en ikke med bankesensor - det havde ellers været noget nemmere så !
Men den har et meget sofistikeret styresystem, og det er dumt at sætte nogle sensorer ud af kraft, som PCIII gør.
Føleren til barometerstand bliver ex. sat ud af spil med PCIII !
Venter lige lidt endnu på et seriøst interface til en 32 bit rytmeboks på en K7 (og en lille gul ven...)