Forfatter Emne: Forsikringer  (Læst 3948 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anders

• Roadracer
    • http://www.nif-trading.dk
Re: Forsikringer
« Svar #15 Dato: Juli 11, 2006, 01:59:19 pm »

Det fatter jeg simpelthen ikke.. Jeg fik oplyst den mest sindssyge pris på ansvarsforsikring på min gamle Tissan, da jeg snakkede med Tryg.. Over 8000 kroner! Jeg må da vist hellere prøve at ringe til dem igen :)

Skal nok nævnes at jeg har kørt skadesfrit i 8 - snart 9 år og har samlet alle forsikringer ved Tryg, inkl. pension, livsforsikring, ulykkesforsikring, ejerskifteforsikring, husforsikring (udvidet), indbo forsikring og rejseforsikring. Til gengæld får jeg også kun 1 regning om året med det hele på. Regningen er stor, men så er det til at gennemskue hvad man betaler til og hvor meget.....
Nu kommer så snart en erhvervsforsikring og en forsikring til knægten oveni.... Det hjælper når man kan stille med et større engagement....
YAMAHA FZS 600 Fazer

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: Forsikringer
« Svar #16 Dato: Juli 11, 2006, 03:53:59 pm »
Nikolaj har så vidt jeg husker en 206 gti, og så Hayabusaen.

Det er en heftig garage at ha` , så det skal vel koste lidt :)

Men 25k er sgu mange penge.

Jeg giver 10k og har en Corsa, en ZX, en GS500 og Kawaen.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Claus m

• Sandt SVin
Sv: Forsikringer
« Svar #17 Dato: Juli 11, 2006, 06:00:23 pm »
Forstår ikke rigtig alle de problemer med TRYG, da jeg købte min første cykel (ca. 8 år siden) blev anciennitet fra bil og knallert45 talt med, og de har sat min præmie ned når de har lavet et nyt tilbud.
Giver ca. 3800 for kasko med 20% selvrisiko på tyveri og ellers ingen. Så jeg er rimelig tilfreds. :)
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde