En bus har bakket ind i min bil idag
Jeg kørte i den lille by fakse og på en af de mindre veje er der nogle chikaner ( stavet helt ude i hampen?? sådan nogle vejforhindringer) og lige inden er der et bus stoppe sted, der holdt en bus (heldigvis kun en af de små) som lige havde taget en passager med og jeg skulle forbi...
Bussen blinker ud og jeg kører tættere på og holder tilbage for at lade bussen køre ud først... så får jeg set at baklyset er tændt og bussen begynder at bakke, jeg sætter den hurtigt i bakgear og prøver at køre tilbage, men jeg får sluppet koblingen for hurtigt og den går i stå for mig og bussen kører ind i mig...
ØV!! Der skete ikke noget med mig, ud over at jeg blev fælt forskrækket... ødelagte forlygteglas og bukket kølerhjelm... det er bare hvad jeg kan se der er sket, der kan jo sagtens være sket mere inde under!!
Jeg skulle bare lige klynke... det er surt nu var den endelig lige blevet lavet så den kunne køre nogenlunde igen
Og for at gøre dagen perfekt kørte jeg over min egen storetå med vognen i Netto... den gør ret ondt!
ØV-dag!!