Forfatter Emne: Min bil blev kørt over!  (Læst 2815 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Chris

• Plastikrocker
Min bil blev kørt over!
« Dato: Juli 06, 2006, 10:03:01 pm »
En bus har bakket ind i min bil idag  :( Jeg kørte i den lille by fakse og på en af de mindre veje er der nogle chikaner ( stavet helt ude i hampen?? sådan nogle vejforhindringer) og lige inden er der et bus stoppe sted, der holdt en bus (heldigvis kun en af de små) som lige havde taget en passager med og jeg skulle forbi...
Bussen blinker ud og jeg kører tættere på og holder tilbage for at lade bussen køre ud først... så får jeg set at baklyset er tændt og bussen begynder at bakke, jeg sætter den hurtigt i bakgear og prøver at køre tilbage, men jeg får sluppet koblingen for hurtigt og den går i stå for mig og bussen kører ind i mig...   :?

ØV!! Der skete ikke noget med mig, ud over at jeg blev fælt forskrækket... ødelagte forlygteglas og bukket kølerhjelm... det er bare hvad jeg kan se der er sket, der kan jo sagtens være sket mere inde under!! :(

Jeg skulle bare lige klynke... det er surt nu var den endelig lige blevet lavet så den kunne køre nogenlunde igen  :cry:

Og for at gøre dagen perfekt kørte jeg over min egen storetå med vognen i Netto... den gør ret ondt!

ØV-dag!!  :(

Nick

• Sandt SVin
Re: Min bil blev kørt over!
« Svar #1 Dato: Juli 06, 2006, 11:02:49 pm »
surt...   :shock: :(
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Rasmus

• Roadracer
Sv: Min bil blev kørt over!
« Svar #2 Dato: Juli 06, 2006, 11:05:00 pm »
Totalt surt show!!!

Håber du havde nogle vidner med, som kan kontaktes når forsikringen skal ordnes.... Det er meget sjældent at man kan få forsikringsbanditterne til at tro på, at den med skaden i fronten er den uskyldige :twisted:
Det er jo typisk også omvendt (har i hvert fald haft en del der har påkørt mig bagfra), og hvis bussemanden er en nar, og lyver så..... "Fill out the rest"  :shock:

Chris

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: Juli 06, 2006, 11:17:01 pm »
Jeg ved faktisk ikke om der var nogle vidner der så det direkte... der var ikke så mange mennesker deromkring... men dem i bussen har selvfølgelig opdaget det... men bussedamen påtog sig skylden, jeg håber det går i orden... Jeg har ikke kasko på bilen...  :(

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Min bil blev kørt over!
« Svar #4 Dato: Juli 07, 2006, 12:35:02 am »
Jeg ved faktisk ikke om der var nogle vidner der så det direkte... der var ikke så mange mennesker deromkring... men dem i bussen har selvfølgelig opdaget det... men bussedamen påtog sig skylden, jeg håber det går i orden... Jeg har ikke kasko på bilen...  :(

Skide værd med bilen .... bare der ikke sket dig noget !!! ( Gider ikke høre B2 klynke ;-) )
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #5 Dato: Juli 07, 2006, 01:19:13 am »
Nej, det er noget værre noget Christinapigen, og som ham Banditten siger, så skide være med bilen, den kan laves eller der kan indkøbes en ny. B2 finder sgu aldrig en som dig igen...

Op med humøret. Nu er det også snart weekend for jer, der ikke har ferie  :twisted: Fremover lader du også bare B2 købe ind i Netto. Husk på.... Rigtige kvinder køber ikke ind, vi shopper  :wink: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #6 Dato: Juli 07, 2006, 08:14:23 am »
Godt du ikke sad på en mc der blev bakket over!!!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Chris

• Plastikrocker
« Svar #7 Dato: Juli 07, 2006, 05:06:12 pm »
Ja, det er jo godt nok at der ikke skete noget med mig... Men jeg blev noget forskrækket!! Man regner ikke lige med at bussen vil begynde at bakke... men hun sagde noget om at hun skulle ned af en vej bagude og samle en op...

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #8 Dato: Juli 07, 2006, 05:22:34 pm »
....bussen vil begynde at bakke... men hun sagde noget om at hun skulle ned af en vej bagude og samle en op...

Hvorfor er jeg ikke overrasket ?
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.

ole s

• Roadracer
« Svar #9 Dato: Juli 07, 2006, 08:29:38 pm »
Det er godt der ikke er sket dig noget , men nu har i muligheden for at skrote den.

Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #10 Dato: Juli 07, 2006, 09:01:12 pm »
....bussen vil begynde at bakke... men hun sagde noget om at hun skulle ned af en vej bagude og samle en op...

Du er ikke overrasket, fordi du lige pt. frembyder de klassiske tegn på dehydrering. 100% delir og alternativ dømmekraft... :twisted: :twisted: Du skal huske, at drikke rigeligt med vand i denne sommervarme Cristian, så vil du ikke skrive den slags sludder. Du burde nemlig blive overrasket over at det er en kvinde. Med mindre du sådan hver og hver anden dag hører om kvindelige buschauffører, der kører råddent... For ikke at overraske dig yderligere kan jeg også nævne, at Chris jo også er en hun :shock: :shock:  Gå så ud og tag et stort glas vand, og for at tage den grimme smag af det, kan du evt. skylle efter med en pils  :wink: :wink: 
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #11 Dato: Juli 08, 2006, 12:54:10 am »

Du er ikke overrasket, fordi du lige pt. frembyder de klassiske tegn på dehydrering.... ....og tag et stort glas vand, og for at tage den grimme smag af det, kan du evt. skylle efter med en pils  :wink: :wink: 

Done that ... not working ;-)  skål ;-)
xXx - Christian