Forfatter Emne: Sidder ved "MC-Tirsdag" mødested og har talt 34 MC'ere i T-Shirt og uden hansker  (Læst 7554 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Moolex, Jannik, JJ og andre der har (af)reageret på mit indlæg;

Prøv at læse indlægget een gang til (det er ok at bruge staveplade), jeg siger jo netop at det er FRIHEDEN jeg hylder. Folk må fandme selv om hvad de tager på uden at skulle stå model til diverse belæringer fra personer der ved alt om alting.

Jeg er ikke, og bliver aldrig fortaler for at afskaffe mcbeklædning. Det har jeg sgu mine lemmer for kære til :)

Jeg skriver at jeg har holdninger til emnet, jeg giver bare ikke udtryk for dem. Jeg troede fandme at især du Jannik kendte til dem. Jeg har ihvertfald fortalt dig dem.

Bare lige for at slå det fast; Jeg dropper kørebukserne engang imellem (hvis det er meget varm), resten bærer jeg naturligvis altid.

Jeg gentager for en god ordens skyld lige min pointe;

Hvad DU har på, det er sgu din egen sag :)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Hvad DU har på, det er sgu din egen sag :)

Godt ord igen Moffe :) - Lov mig at du ikke møder op i fruens G-string... :)

Og fis så ud og nyd vejret på din Kwaqazika ;)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Det må jo være op til den enkelte kører om de bruger udstyr eller ej.

Syntes da det er endnu værre når "piloten" tillader en "strafvægt" bagpå - KUN iført hjelm... (Læs polterarbend-kørsel, nevøen der da lige skal ha en tur osv osv).....
For hvor mange der ikke selv er "pilot" tænker over hvad konsekvensen kunne blive af manglende udstyr... ? INGEN er mit gæt....

Mvh
GD
 :angel: :angel: :angel:

Hvor mange her kan sige at de ALDRIG har haft en bagpå, uden anden udstyr end hjelm ????
(her mener jeg selvfølgelig kun dem der HAR haft en bagpå)
« Senest Redigeret: Juli 06, 2006, 01:47:41 pm af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Nu er aldrig jo et stort ord..................... :rolleyes:
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Hvor mange her kan sige at de ALDRIG har haft en bagpå, uden anden udstyr end hjelm ????

Mig :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Hvor mange her kan sige at de ALDRIG har haft en bagpå, uden anden udstyr end hjelm ????

Mig :)
Og mig  :angel:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Hmmm hvor er i goe, men jeg ku da ik bare la dem  :kiss: slippe væk???   :shock:
 8)
« Senest Redigeret: Juli 06, 2006, 01:51:54 pm af Ritzau »
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Hvor mange her kan sige at de ALDRIG har haft en bagpå, uden anden udstyr end hjelm ????

Det kommer an på om f.eks. en BH tælder som udstyr ;)
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Hvor mange her kan sige at de ALDRIG har haft en bagpå, uden anden udstyr end hjelm ????

Mig :)
Og mig  :angel:

Meg også...
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window