Forfatter Emne: Kørekort  (Læst 4244 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Kørekort
« Svar #15 Dato: Juli 10, 2006, 01:56:16 pm »
Jeg bor ganske tæt på ASA køreskolen på Frederiksberg... Kender ikke dem eller deres omdømme, men i deres "udstillingsvindue" har de en Aprilia, hvor de skriver, at den er "venligst" udlånt af MC Hjørnet... Alene det gør, at jeg aldrig vil anbefale den køreskole til nogen  :twisted: :twisted: :twisted:

Derimod vil jeg gerne anbefale ASA køreskole - Jeg tog mig Bil-kørekort der og kan kun komme med gode ord..

At de har lånt en MC af MC-Hjørnet ser jeg nu ikke som grund til at boycotte dem :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Kørekort
« Svar #16 Dato: Juli 10, 2006, 03:25:14 pm »
Derimod vil jeg gerne anbefale ASA køreskole - Jeg tog mig Bil-kørekort der og kan kun komme med gode ord..

At de har lånt en MC af MC-Hjørnet ser jeg nu ikke som grund til at boycotte dem :)
At de har givet dig et kørekort er al god grund til at boycotte dem    :lol: :lol: :lol:    d'gas... eller noget..

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Sv: Kørekort
« Svar #17 Dato: Juli 11, 2006, 10:02:58 am »
Jeg bor ganske tæt på ASA køreskolen på Frederiksberg... Kender ikke dem eller deres omdømme, men i deres "udstillingsvindue" har de en Aprilia, hvor de skriver, at den er "venligst" udlånt af MC Hjørnet... Alene det gør, at jeg aldrig vil anbefale den køreskole til nogen  :twisted: :twisted: :twisted:
En femmer på at det er en kundecykel, han her "udlånt"  :wink:

Den kan jo lige så godt stå i et vindue de måneder det tager at få reservedele hjem.  :lol: :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Jens Bjørn

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Hvaffor noget rullegrus??
Re: Kørekort
« Svar #18 Dato: Juli 11, 2006, 12:34:22 pm »
ASA køreskole!!?
Hvis mc-kørelæreren hedder Bo , skal du skynde dig væk!

Som plaster på såret kan jeg glæde mig over at jeg stadig skylder ham for en køreprøve
Nu med Flystøj