Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
FJOLS!Men føler nu alligevel med ham! Det gir sådan nogle grimme mærker!(fandt selv sådan nogle grimme nogen på min stakkelt bandit da den blev vasket ren den anden dag ... Troede ellers den var sluppet rimelig pænt igennem et mindre uheld vi havde en dag )
Citat fra: Mie (blondine) efter Juli 04, 2006, 01:47:53 amFJOLS!Men føler nu alligevel med ham! Det gir sådan nogle grimme mærker!(fandt selv sådan nogle grimme nogen på min stakkelt bandit da den blev vasket ren den anden dag ... Troede ellers den var sluppet rimelig pænt igennem et mindre uheld vi havde en dag )Get over it! Det er altid den første ridse, man ærgrer sig mest over.
Citat fra: Freddy efter Juli 04, 2006, 04:42:10 amCitat fra: Mie (blondine) efter Juli 04, 2006, 01:47:53 amFJOLS!Men føler nu alligevel med ham! Det gir sådan nogle grimme mærker!(fandt selv sådan nogle grimme nogen på min stakkelt bandit da den blev vasket ren den anden dag ... Troede ellers den var sluppet rimelig pænt igennem et mindre uheld vi havde en dag )Get over it! Det er altid den første ridse, man ærgrer sig mest over.Det undrer mig mere at Banditten ikke har brokket sig over at han fik skrammer du hun rev ham rundt