Forfatter Emne: Bridgestone?????????  (Læst 4063 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Bridgestone?????????
« Dato: Juli 12, 2006, 10:09:18 am »
Sku...fanden...kraft osv...
Jeg har lige fået leveret dæk fra daekonline hmmm
der stod Metzeler sportec på min bestilling men de har altså sendt Bridgestone BT020F  :hand:
De skal selvf byttes!!! eller skal de nu også det :loser:
er der nogen af jer der har erfaring med Bridgestone?
Da jeg kørte "sidst" (for nu ikke at skrive i gamle dage) var Bridgestone et grimt ord men dóg billige!
de er ihvertfald blevet dyre nok nu! Faktisk dyrere end Metzlerne
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

GTI

• Sandt SVin
  • Go big or go HOME!
Re: Bridgestone?????????
« Svar #1 Dato: Juli 12, 2006, 10:17:14 am »
Har kun hørt positive tilbakemeldinger for Bridgestone. Om jeg ikke tar helt feil står de orginalmontert på flere sykler, blant annet den nye Kawa ZZR1400. Sjekk siste biketesten, lurer på om de ikke var testet der..

Selv ville forhandleren selge BT014 til meg sist jeg byttet, men jeg valgte Diablo likevel..(og diablo strada bak, det forrige diablo bakdekket varte nemlig ikke mange tusen kilometer)..
« Senest Redigeret: Juli 12, 2006, 10:29:16 am af GTI »
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)

Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juli 12, 2006, 10:17:58 am »
BT020 er touringdæk.. Sportec er "ræs".. 020'eren får hug i Bikes test af touringdæk, hvor Metzeler Z6, Pirelli Strada og Continental Road Attack kommer ud som 1, 2 og 3.. 
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #3 Dato: Juli 12, 2006, 10:23:01 am »
Jeg har haf tre BT020 !
Det første, det eneste, og det SIDSTE ! !

Det var måske ikke dækkets skyld cyklen skred ud og sendte kæresten og min i asfalten   :(
Men det var dets skyld at SVinet skred og skøjtede rundt på et Mestersvinger kursus året efter (da cyklen var samlet igen)  :evil: :evil: :evil:

Måske var det et Mandags dæk jeg havde fået, men jeg har aldrig lyst til at tage chancen igen  :?

Sportec M1 VIRKER, og det samme må jeg sige om Pilot Power  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #4 Dato: Juli 12, 2006, 11:03:44 am »
Et touringdæk ja så!
Når jeg tjekker hastigheds og belastningskoderne svarer de nøje til sportecs - men profilen er lidt rund og mønstret ser lidt for fornuftigt ud   :rolleyes:  (ha ha hvis nogen udenforstående læser det her tror de vi er tossede) Gode på vand skriver de selv!
Men jeg tror nu Metzlerne "styrer for stærkt" ville ellers lige have forhandlet mig frem til noget rabat der men nej!
Det er en ommer!   :whatever:
 8)

Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Grand Danois

• Sandt SVin
Sv: Bridgestone?????????
« Svar #5 Dato: Juli 12, 2006, 11:52:10 am »
Hvis jeg må komme med et lille godt råd..... pilot power 2CT... nøøøjjjjjjj det duer... :lol: :lol: :lol:
Ganske imponerende....

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #6 Dato: Juli 12, 2006, 12:13:16 pm »
Når jeg tjekker hastigheds og belastningskoderne svarer de nøje til sportecs - men profilen er lidt rund og mønstret ser lidt for fornuftigt ud   :rolleyes: 

"hastigheds og belastningskoderne"   giver ikke nogen indikation om den gummicompound dækkene har, så dem kan du ikke bruge når du vil sammenligne Grip og holdbarhed