Forfatter Emne: mc/træ bahandling  (Læst 3707 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
mc/træ bahandling
« Dato: Juni 25, 2006, 07:31:59 pm »
Så blev søndags turen spolret godt og grundigt.
blev lige enig med mig selv om at cyklen lige skulle have en lille vask inden den skulle ud og trille i det gode vejr idag.
i godt og højt humør går jeg ud og finder alle vaske remedier (og hvad der ellers hører til sånn en tur) frem. starter højtryksrenseren, for lige
at skylle det værste snavs af inden den får m børsten. HMM den er vist meget beskidt tænker jeg, så den får den store tur og grundige tur, men pyt vejret er jo kanon. efter vask bliver den tørret og blæst så alt vand kommer væk. Så kommer chokket, HVA FANDEN ER NU DET? Den står nyvasket og ligner mest af alt en GRØNSPÆTTE. TÆNKE TÆNKE TÆNKE. hvor fanden kommer det fra???????  efter et par minutter med skiftende ansigstfarve finder jeg ud af at konen har været igang med at SPRØJTEMALE vores stakit, ca 3m væk fra min cykkel. Mig ind og ha fat i hende for at høre HVA F..... hun har gang i. og eneste kommentar blev, SÅ HAR DU JO NOGET OG LAVE I DAG GRRRRRRRR. det tog ca 6 timer og få lortet poleret af. så et godt råd, flyt jeres cykel hvis i har en sprøjte pistol og maling i huset. men nu skinner den fint igen :P
nu med gixxer 1000k8:o)

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: mc/træ bahandling
« Svar #1 Dato: Juni 25, 2006, 07:44:08 pm »
Skilsmissegrund !  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: mc/træ bahandling
« Svar #2 Dato: Juni 25, 2006, 09:00:22 pm »
en ting er ihvertfald helt sikker. det var ikke pga solen jeg pludselig skiftede farve :evil:
nu med gixxer 1000k8:o)

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: mc/træ bahandling
« Svar #3 Dato: Juni 26, 2006, 07:10:14 am »
Se lyst på det ! I mindst et år, kan hun ikke tillade at brokke sig over tøj der er smidt alle steder, toiletbrættet der efterlades oppe, og alle de andre bagateller de plejer at brokke sig over  :wink:

Samtidig bør hun (hvis hun vil tages til nåde igen) sørge for at der altid er passende mængder af din favorit øl på køl  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: mc/træ bahandling
« Svar #4 Dato: Juni 26, 2006, 07:21:17 am »
Forkert B2.

Ligemeget hvad kvinder laver forkert, så er det din skyld  :?
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: mc/træ bahandling
« Svar #5 Dato: Juni 26, 2006, 07:41:52 am »
Forkert B2.

Ligemeget hvad kvinder laver forkert, så er det din skyld  :?
Jeg er ikke gift, og desuden (trods hvad SVea og andre påstår) ikke under tøflen  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: mc/træ bahandling
« Svar #6 Dato: Juni 26, 2006, 10:18:39 am »
Hvad ligner det også, at sætte fruen til at male stakit  :roll: :roll: Det er sgu da besværligt nok, at lakere vores negle, hvad filan får jer så til at tro, at vi kan male et stakit. Men hun er da snedig nok, for fremover får hun vel ikke lov til den slags, og så er det dig selv, der hænger på den tjans  :wink: :wink:

Jeg er ikke gift, og desuden (trods hvad SVea og andre påstår) ikke under tøflen  :wink:

Du er i hvert fald giftig og under et eller andet fodtøj lille B2  :twisted: :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: mc/træ bahandling
« Svar #7 Dato: Juni 26, 2006, 11:42:55 am »
Hvad ligner det også, at sætte fruen til at male stakit  :roll: :roll: Det er sgu da besværligt nok, at lakere vores negle, hvad filan får jer så til at tro, at vi kan male et stakit. Men hun er da snedig nok, for fremover får hun vel ikke lov til den slags, og så er det dig selv, der hænger på den tjans  :wink: :wink:
Gu skal hun da så have lov at gøre det igen ! !
SVinet skal bare overdækkes med enten, konens yndlingskjole, eller den rædsel af en dug man fik til jul af svigermonstret  :twisted:
Så ka' hun sgu måske lære det  8)


Du er i hvert fald giftig og under et eller andet fodtøj lille B2
Nå dada  :shock:
SVea er vist blever ærdu og ser syner igen igen  :roll:
Det eneste der er giftigt ved mig er min hævn, gasserne efter en druktur og min karry kylling  :twisted:  :twisted:
Og det eneste jeg er under er udvikling :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: Sv: mc/træ bahandling
« Svar #8 Dato: Juni 26, 2006, 11:59:14 am »
Gu skal hun da så have lov at gøre det igen ! !
SVinet skal bare overdækkes med enten, konens yndlingskjole, eller den rædsel af en dug man fik til jul af svigermonstret  :twisted:

Opfør dig pænt B2, og lad være med at kalde de nye medlemmer for SVin og du skal da slet ikke opfordre dem til at tage kjole på... Det er nogle syge idéer du kommer med her mandag morgen. Scar kører jo nemlig ikke SV, men GSX-R  :wink: :wink:

Og det eneste jeg er under er udvikling :mrgreen:

Det eneste jeg er, er underudviklet  :shock: :shock:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: mc/træ bahandling
« Svar #9 Dato: Juni 26, 2006, 07:03:45 pm »
selvfølgelig skal hun da male stakittet igen en anden gang, men vil foretrække hvid GG. og jep jeg kører gsxr, hvilket jeg også gjorde idag på arbejde, og shit et lorte vejr jeg røg ud i. men skulle aflevere den til holtug idag, så var tvunget ud i lortet. 70 km i øs pis regnvejr, og det er totalt umuligt og se den er nypoleret. det eneste sted der ikke var vådt, var mine strømper.
nu med gixxer 1000k8:o)