Forfatter Emne: Køb af Udstødning  (Læst 4585 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Svop

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 42
Køb af Udstødning
« Dato: Maj 11, 2006, 03:40:49 pm »
Halløj :D

Jeg har besluttet mig for at jeg skal have en akrapovic auspuff på maskinen, men spørgsmålet er såmænd hvor man lige kan få sådan en billigt 8)  Jeg har prøvet at købe den hos www.carpimoto.com men han har den ikke hjemme og han vil nu have at jeg skal have et blanding af noget streetlegal system og racing (han ville fumle et eller andet med potten). Så ham har jeg droppet lidt, modellen jeg skal have er et komplet system til min SV650SK5 modelnr fra akrapovic er S-S65S2-C Håber I kan finde nogen gode tilbud:-) Prisen hos carpimoto er 745 euro for udstødningen og 22 euro for forsendelse omsat til danske klejner ca. 5700 kr. Tak for hjælpen og vi ses derud :wink:
SV650S K5, Blue, Hotbodies Undertray, LED turnsignals, Akrapovic Carbon Exhaust

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Køb af Udstødning
« Svar #1 Dato: Maj 11, 2006, 03:59:52 pm »
www.kroghmc.dk

Here you go... :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: Køb af Udstødning
« Svar #2 Dato: Maj 11, 2006, 06:31:40 pm »
www.kroghmc.dk

Here you go... :wink:

Hvis du prøver www.krogmc.dk i stedet, så handler du samme sted som jeg gjorde :wink:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Svop

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 42
Sv: Køb af Udstødning
« Svar #3 Dato: Juni 07, 2006, 01:48:23 pm »
Hej igen, Jeg ville lige give en tilbage melding på en gammel tråd her. Jeg forsatte med at søge lidt rundt efter en god pris på den førnævnte udstødning. Jeg skrev et indlæg på den tyske svrider og fik et svar på en hjemmeside der hedder www.atemo-bikeparts.de  På siden står der ingen priser på udstødningerne men man kune sende en mail med en forespørgelse. Det gjorde jeg så og fik svar tilbage på at han kunne sælge den til mig for 705 euro + 20 euro i forsendelse.
Samlet pris 5400 danske ca. incl forsendelse . Normal dansk pris er så 6995 kr, dog 6450 hos www.kroghmc.dk
Listeprisen i tyskland er så 835 euro ca 6250 kr, så det er en rabat på ca 15 %
Bestillingen har jeg klaret over mail med forhandleren, han tager ikke visakort ect, så betalingen sker forud via en bankoverførsel, så sparer du også de penge Post DK tager for pakker der skal betales :cheesy:
Lige nu har jeg bestilt udstødningen og sat pengene til overførsel. Så må vi se hvor længe det tager.
Fortsættelse følger.......... :rolleyes:
SV650S K5, Blue, Hotbodies Undertray, LED turnsignals, Akrapovic Carbon Exhaust

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Køb af Udstødning
« Svar #4 Dato: Juni 08, 2006, 02:11:38 pm »
Hehe, Du har lige betalt hans ferie og han hygger sig allerede på en strand i Spanien.  :D :D

Nah, pjat til side. Lyder som et ok køb.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Svop

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 42
Sv: Køb af Udstødning
« Svar #5 Dato: Juni 20, 2006, 07:50:48 pm »
fortsættelsen som lovet..............

Pengene blev sendt den 7, jeg fik mail fra Matthias igen den 13 at pengene nu var gået ind på hans konto og at han har bestilt udstødningen ved Akrapovic i tyskland. I går d. 19 fik jeg så mail fra ham igen at udstødningen er sendt så nu venter jeg sku spændt!!

Hyg sig
SV650S K5, Blue, Hotbodies Undertray, LED turnsignals, Akrapovic Carbon Exhaust