Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
mere end en plug? ritzau
Citat fra: Rasmus efter Juni 06, 2006, 10:46:37 pmHar luret denne side et par gange.. ok grej men også meget pop!!F.eks. denne sticker... Hvis Freddy ser denne her får han et føl. Han har et eller andet med Ducati (som jeg faktisk godt kan følge ham i et langt stykke af vejen). Det her er squ latterligt! 996 pfff lad mig slå mig selv på låret af grin! Det kan godt være det er samme motorstørrelse, meeeeen come on!!Og jeg krummer tæer over at de har sat et "R" på den
Har luret denne side et par gange.. ok grej men også meget pop!!F.eks. denne sticker... Hvis Freddy ser denne her får han et føl. Han har et eller andet med Ducati (som jeg faktisk godt kan følge ham i et langt stykke af vejen). Det her er squ latterligt! 996 pfff lad mig slå mig selv på låret af grin! Det kan godt være det er samme motorstørrelse, meeeeen come on!!
Citat fra: Luske efter Juni 07, 2006, 09:56:11 amCitat fra: Rasmus efter Juni 06, 2006, 10:46:37 pmHar luret denne side et par gange.. ok grej men også meget pop!!F.eks. denne sticker... Hvis Freddy ser denne her får han et føl. Han har et eller andet med Ducati (som jeg faktisk godt kan følge ham i et langt stykke af vejen). Det her er squ latterligt! 996 pfff lad mig slå mig selv på låret af grin! Det kan godt være det er samme motorstørrelse, meeeeen come on!!Og jeg krummer tæer over at de har sat et "R" på den Hvad mener du lige med det???
Citat fra: Freddy efter Juni 07, 2006, 11:40:20 amCitat fra: Luske efter Juni 07, 2006, 09:56:11 amCitat fra: Rasmus efter Juni 06, 2006, 10:46:37 pmHar luret denne side et par gange.. ok grej men også meget pop!!F.eks. denne sticker... Hvis Freddy ser denne her får han et føl. Han har et eller andet med Ducati (som jeg faktisk godt kan følge ham i et langt stykke af vejen). Det her er squ latterligt! 996 pfff lad mig slå mig selv på låret af grin! Det kan godt være det er samme motorstørrelse, meeeeen come on!!Og jeg krummer tæer over at de har sat et "R" på den Hvad mener du lige med det??? Luske er bare misundelig
Luske er bare misundelig