Forfatter Emne: Førstehjælp?  (Læst 9758 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Førstehjælp?
« Svar #30 Dato: Maj 09, 2006, 09:51:58 pm »
Men var det ikke Ronni der havde undersøgt noget tidligere??

/Jonas

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Førstehjælp?
« Svar #31 Dato: Maj 10, 2006, 11:47:11 am »
Jeg mener også det har været oppe før, mend er var det vist gennem Falck og det kostede vist nok 800 spir pr. mand / kvinde
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Sole

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 37
Førstehjælp?
« Svar #32 Dato: Maj 10, 2006, 11:59:46 pm »
Hvad koster det røde kors kursus som var mc relateret, nogen der ved?

Majse du sagde os et eller andet, kan du undervise eller? og hva koster det?  :lol:

Hvis det har interesse spørger jeg gerne på dykkercenteret, ligger i brønshøj, ejeren kører også mc, underviser, og giver sikkert gerne et tilbud, prisen vil dog helt klart afhænge af antal deltagere.

ellers nogen forslag?

mvh Sole

Sole

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 37
Førstehjælp?
« Svar #33 Dato: Maj 11, 2006, 12:01:12 am »
Citat fra: Bill
Jeg mener også det har været oppe før, mend er var det vist gennem Falck og det kostede vist nok 800 spir pr. mand / kvinde


falck har da et eller andet abonnement, som inkluderer førstehjælps kasse, og et kursus, mener de kalder det family, det var vist en 500kr eller deromkring? men så har man jo abonnement?

mvh Sole

Letmatros

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
Førstehjælp?
« Svar #34 Dato: Maj 11, 2006, 07:47:21 am »
Hej...

En start kunne være at købe en lille fiks "MC førstehjælps kasse" (i kunstof) som kan være under bagsædet  :D  sammen med alt det andet rod :roll:

Denne førstehjælpspakke hos www.louis.de (KRAFTRAD-VERBANDTASCHE) Vare Nr. 10002120, er 10-4 gummiand, og passer fint under bagsædet, og indholdet er godt sat sammen.  :D

Mvh.
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Førstehjælp?
« Svar #35 Dato: Maj 11, 2006, 08:43:37 am »
Citér
Letmatros:

En start kunne være at købe en lille fiks "MC førstehjælps kasse" (i kunstof) som kan være under bagsædet  :D  sammen med alt det andet rod :roll:

Yes sirs. Jeg kører som regel rundt med en bette pose fyldt med diverse ting og sager. Der er både plaster, forbinding, tape, suturstrips, gazeswaps, lille lommelygte, Lidokain, saltvand, Ipren, druesukker (når jeg ikke selv har fået ædt det) og gummihandsker. Håber nu aldrig jeg kommer til at bruge skidtet  :?  :?
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Førstehjælp?
« Svar #36 Dato: Maj 22, 2006, 12:34:07 pm »
Hvad koster det røde kors kursus som var mc relateret, nogen der ved?

Majse du sagde os et eller andet, kan du undervise eller? og hva koster det?  :lol:

Hvis det har interesse spørger jeg gerne på dykkercenteret, ligger i brønshøj, ejeren kører også mc, underviser, og giver sikkert gerne et tilbud, prisen vil dog helt klart afhænge af antal deltagere.

ellers nogen forslag?

mvh Sole

Jeg kan godt undervise, men jeg kan kun undervise i hele molevitten og har ikke den store erfaring med hensyn til MCulykker.. Sorry... Jeg har lige ringet og rykket Heidi fra Røde Kors igen.... Hun vender tilbage.

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: Førstehjælp?
« Svar #37 Dato: Maj 22, 2006, 12:54:28 pm »

Jeg kan godt undervise, men jeg kan kun undervise i hele molevitten og har ikke den store erfaring med hensyn til MCulykker.. Sorry... Jeg har lige ringet og rykket Heidi fra Røde Kors igen.... Hun vender tilbage.
Vi venter i spænding....
KH Helle Merete
SV650SK3