Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har set sirlige skemaer til spænding
Jeg har lige skiftet topparkning på SVea's GSX250-RR BlackPower og der stod hvilket moment de forskellige bolte skulle spændes med..
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 30, 2006, 09:22:37 amJeg har lige skiftet topparkning på SVea's GSX250-RR BlackPower og der stod hvilket moment de forskellige bolte skulle spændes med..GSX250-RR Er den ved at være køreklar ?
Hmm lige for at vende tilbage til emnet, såe regner jeg ikke med at skifte den selv. Jeg skulle mene at jeg er ok til mekanik, men jeg har en gang perlesten og en værktøjskasse. Det er ikke nok synes jeg.
Citat fra: Dommeren efter Maj 30, 2006, 09:45:10 pmHmm lige for at vende tilbage til emnet, såe regner jeg ikke med at skifte den selv. Jeg skulle mene at jeg er ok til mekanik, men jeg har en gang perlesten og en værktøjskasse. Det er ikke nok synes jeg.Jonas>Jeg har en kammerat der laver den slags - skal jeg høre ham? (han bor også ganske tæt på dig..)
Jeg begynder at synes bedre og bedre om dig HM