Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Moolex:hvad snakker du om du mazaringuffende backseatherring
CitérMoolex:hvad snakker du om du mazaringuffende backseatherringHahahha.... Meget er jeg blevet kaldt, men aldrig det... Nå, men så ses vi bare i morgen kl 12 da
Jesper JensenTak for idag - Det var hyggeligt..Billeder kommer i nat når jeg kommer hjem...Er du SINDSYG det blæser.. - Jeg må have noget strafvægt med næste gang
CitérKoster:Jamen lørdag ser endnu bedre ud ... mere tørt mere varmt Hva' siges Lørdag Tid Sted MC selvfølgelig
Koster:Jamen lørdag ser endnu bedre ud ... mere tørt mere varmt Hva' siges
Koster: Beklager jeg mistede tråden... Det bliver lørdag for mit vedkommende om det bliver
Yes yes... Jeg daffer også derned igen i morgen.... Der var noget jeg gerne vil kigge lidt nærmere på igen nemlig
Var det en her fra forummet der stod ved motorvejsbroen ved Næstved og videofilmede La' venligst vær med det - jeg fik et giga chok = sort mand med laser måler... Fortsat god dag / aften til alle
Det kan være det var mig, men det var nu ved Ringsted. Jeg fik i hvert fald en sølv naked 1000'eren i søgeren Jeg stod og ventede på Fætter K, SVea og Luske. Jeg holdt også op med det bagefter, da jeg tænkte det nok ikke var så fedt et syn... Sorry.
KosterSku' jo ha' stoppet så - når det nu var én herfra... så ku' I nok også have forhindret miseren med Masi / ikke Masi
CitérKosterSku' jo ha' stoppet så - når det nu var én herfra... så ku' I nok også have forhindret miseren med Masi / ikke Masi Vel kunne de ej af forhindret det, vi var også inde og runde BikeX (eller hvad de nu hedder) først Synes det er spas, at du har afleveret deres cykel hos Masi!! Fik som sagt beskuet det jeg skulle, men "det" lød forkert, da det først sagde lyd, og så havde jeg nok også valgt en anden årgang og en del andet...