Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
"Zierra"Vejret er jo fantastisk lige nu! Andre end mig som sidder og får lyst til at trille en lille tur ud i det blå?
NielSV650:CitérZierra:Vejret er jo fantastisk lige nu! Andre end mig som sidder og får lyst til at trille en lille tur ud i det blå?Freddy, skal du aldrig lave lektier?? Det skulle jeg altså da jeg læste på DTU... *host host*
Zierra:Vejret er jo fantastisk lige nu! Andre end mig som sidder og får lyst til at trille en lille tur ud i det blå?
SVea:Ja, man skulle da være et SVin, hvis man ikke kunne spise iskager ude på Linien til dessert
Jesper JensenHar kørt 220km idag - ca. 100 af dem var på de sjove veje for at øve sving (Tak for 3 fede timer Jannik!!!)
CitérJesper JensenHar kørt 220km idag - ca. 100 af dem var på de sjove veje for at øve sving (Tak for 3 fede timer Jannik!!!)hmm 100km divideret med 3 timer er lig med gennemsnitsfart på 33.3Km/t uha der har været fart på hva
Jesper JensenHeheh, spade - Nej, der har ikke været ret meget fart på, men tilgengæld så har jeg fået MEGET mere styr over svingene - så alt i alt én af de bedste dage på MC ind til videre..
Der er nok en der smugtræner til weekenden, hva??