Forfatter Emne: Hjælp svagt blink  (Læst 4731 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

okoch

• Søndagskører
  • **
Hjælp svagt blink
« Dato: April 10, 2006, 10:09:57 pm »
Hej Jeg har lige monteret diodeblinkere på cyklen men de blinker kun meget svagt i 3 af de ca 15 dioder. Har monteret en effekt modstand parallelt i begge sider. Alt er købe hos Louis. Nogen der har et forslag ?
Koch SV 1000S SK3 Blå, fuldkåbe, forskærms forlænger, alarm, navigation og  hjemmelavet nr. pladeholder

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Hjælp svagt blink
« Svar #1 Dato: April 10, 2006, 10:11:03 pm »
prøv at pille den ene modstand fra...

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Hjælp svagt blink
« Svar #2 Dato: April 10, 2006, 10:20:12 pm »
Jep, prøv uden modstandende. Hvis din cykel er monteret med et elektronisk blinkrelæ, regulerer det selv for den ændrede "indre modstand" i de nye blink.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Hjælp svagt blink
« Svar #3 Dato: April 10, 2006, 10:42:40 pm »
Citat fra: okoch
Hej Jeg har lige monteret diodeblinkere på cyklen men de blinker kun meget svagt i 3 af de ca 15 dioder. Har monteret en effekt modstand parallelt i begge sider. Alt er købe hos Louis. Nogen der har et forslag ?

Ja, smid lortet ud og køb en ny - det endte jeg med at gøre da jeg fik en defekt blinker fra louis  :x  Lodningen på printet inde i blinkerhuset var det rene skod.  Det bliver aldrig helt godt med reperationen - glassene duggede og til sidst døde skidtet helt.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Hjælp svagt blink
« Svar #4 Dato: April 10, 2006, 10:45:32 pm »
Hvis problemet er det samme i alle blink, kan det nok ikke bare tilskrives en enkelt dårlig blinker...
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

okoch

• Søndagskører
  • **
Hjælp svagt blink
« Svar #5 Dato: April 11, 2006, 09:50:39 am »
Hej Tak for svarene (det er alle 4 der blinker meget svagt og kun i 3 af dioderne)
Jeg prøver det med modstandene (kun 1 eller ingen) i aften og vender tilbage med svar
Hvis det ikke virker kommer de gamle klodsede blink på igen
Koch SV 1000S SK3 Blå, fuldkåbe, forskærms forlænger, alarm, navigation og  hjemmelavet nr. pladeholder

Anders

• Roadracer
    • http://www.nif-trading.dk
Hjælp svagt blink
« Svar #6 Dato: April 11, 2006, 08:40:04 pm »
hvis det ikke virker i aften, og du ikke skal bruge modstandene alligevel så sig lige til... send en mail!
YAMAHA FZS 600 Fazer

okoch

• Søndagskører
  • **
Hjælp svagt blink
« Svar #7 Dato: April 12, 2006, 09:23:14 am »
Hej
Så prøvede jeg det med modstandene men ved at fjerne den (dem) var der slet ingen lys i blinkerne.
De gamle røg på igen for nu skal vi ud at køre
Jeg gemmer dog lige blinkene og modstandene hvis jeg skulle møde en meget klog mand