Louis har tilbud på Daytona Hot grips for tiden til kun små 40 EURO.
Hvis man vil køre helt til Hamborg har Louis et rest-lagersalg af beklædning, inkl. mærkevarer som Vanuzzi og Rukka. Der er tale om sidste års modeller og de er tit til halv pris (og den tyske pris er i forvejen ca. 60-70% af den danske). For frit valg kræver det dog at man bruger lidt skæve størrelser... meget små eller meget store!
Eller ligger der i flensborg på havnen en ganske ok MC-butik kun med beklædning og hjelme... den er (undskyld Jesper og makker) ret nem at finde. Hvis du kører langs havnen kan du ikke undgå at se den. Stor rød bygning....
Lidt syd for flensborg (10 km.) ligger der også en MC-beklædningsbutik der altid reklamerer i Touring nyt. G. Wilhelmsen eller lignende hedder den... (jeg har købt 2 x rukka udrustning der og sparet mange mange penge).
Begge ovennævnte tyske butikker har dansktalende personale om lørdagen... siger lidt om prisbesparelserne.
Louis i Hamborg er kun på Tysk.
Hvis man syntes kan man jo også prøve f.eks. Rukka i en dansk butik og så bestille det ved Louis bagefter.... nok lidt et spørgsmål om moral.
Vedr. lædr / goretex.. Jeg har nu i 4 år kørt med det samme sæt rukka goretex. Mange kilometer også i regn og aldrig nogensinde er jeg blevet våd andet end på mine fødder som sidder i et par billige læderstøvler....
Konklusion: køb i tyskland eller forlang en stor stor rabat ved dansk forhandler. Køb ikke for billigt men køb noget du kan holde ud til at se på længe... køb goretex.
Vi ses derude. Skal til syn på lørdag og får snart besked fra T&S vedr. afgift....