Forfatter Emne: SV1000 Highlevel pipes.  (Læst 6640 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
SV1000 Highlevel pipes.
« Svar #15 Dato: September 04, 2005, 12:57:17 pm »
Citat fra: Ole Hansen
Citat fra: nyg

Prøv at spørge Andreas, han købte for nylig nogle ligesom dem Alex har på sin old-school SV.  De er da pæne...


Pæne ja, ja - men giver de også et ordentligt lys? De der Hotbodies undertray ser også "smarte" ud, men blinklysene kan man ikke se, selvom man står en meter fra cyklen..

jeg mener nok de lyser godt op, men spørg Alex...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
SV1000 Highlevel pipes.
« Svar #16 Dato: September 04, 2005, 01:59:54 pm »
Jow.. De ser da egentlig ganske fine ud... Hvor er de købt?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

peter 35

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
SV1000 Highlevel pipes.
« Svar #17 Dato: Januar 28, 2006, 08:51:42 am »
Citat fra: Havenissen
Ser nice ud, men lige som med de andre high-level løsninger til 1000'eren er det helt galt mht. nummerpladen... og der er sikkert også problemer med blinklysene...

jeg har selv været i det problem. løste det med dioder i den bagerste fodhviler. rimelig simpelt man skal bare sørge for at få fat i de dioder der har stor spredning på lyset.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
SV1000 Highlevel pipes.
« Svar #18 Dato: Januar 29, 2006, 10:21:50 am »
Citat fra: peter 35

jeg har selv været i det problem. løste det med dioder i den bagerste fodhviler. rimelig simpelt man skal bare sørge for at få fat i de dioder der har stor spredning på lyset.
Billeder???? :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
SV1000 Highlevel pipes.
« Svar #19 Dato: Januar 30, 2006, 10:22:38 am »
Citat fra: peter 35
Citat fra: Havenissen
Ser nice ud, men lige som med de andre high-level løsninger til 1000'eren er det helt galt mht. nummerpladen... og der er sikkert også problemer med blinklysene...

jeg har selv været i det problem. løste det med dioder i den bagerste fodhviler. rimelig simpelt man skal bare sørge for at få fat i de dioder der har stor spredning på lyset.


Jeg kan på det kraftigste fraråde dette - jeg har kørt med mine blink dernede.. og det kan ikke ses – og det er lige meget hvor kraftige lysdioder det er :twisted:  :twisted:

Jeg følte ikke at bilisterne så dem – dels var de for svage og deles forventet bilisterne ikke at de sad der, og var derfor ikke opmærksom på dem..

Jeg bruger min cykel til transport – og følte klart det var en for stor sikkerheds risiko !!

(Der kan dog åbnes lidt for godteposen og sige at jeg har nu tilført ekstra bremselys i mine fodhvilere!! – men har ikke fjernet det originale !!)
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

peter 35

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
blink
« Svar #20 Dato: April 07, 2006, 07:49:34 am »
bongers. jeg har beholdt de originale blink oppe, dem i fodhvileren er kun til hjælp. alt lys på cyklen skal jo være CE-godkendt.