Forfatter Emne: Vask mv. i KBH  (Læst 1625 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kristensen

• Søndagskører
  • **
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7347
Vask mv. i KBH
« Dato: Marts 31, 2006, 07:33:37 pm »
Hejsa!

Er der nogle af jer andre københavnere (jyder, fynboere osv. må selvfølgelig også gerne byde ind), der kender et godt sted i KBH, hvor man nemt kan vaske sin mc, når den nu er blevet lidt "forårsbeskidt"? Det må gerne være et sted hvor man kan få den spulet grundigt... Så slipper jeg nemlig for at køre hjem til de gamle hver gang....  :wink:

God weekend - K

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Vask mv. i KBH
« Svar #1 Dato: Marts 31, 2006, 11:57:29 pm »
Citat fra: Kristensen
Hejsa!

Er der nogle af jer andre københavnere (jyder, fynboere osv. må selvfølgelig også gerne byde ind), der kender et godt sted i KBH, hvor man nemt kan vaske sin mc, når den nu er blevet lidt "forårsbeskidt"? Det må gerne være et sted hvor man kan få den spulet grundigt... Så slipper jeg nemlig for at køre hjem til de gamle hver gang....  :wink:

God weekend - K

Pas på med at bruge dem hvor der er højtryk og varmt vand... De spuler lidt for meget væk !
En fra klubben har stået på autobahn på en ferie, med et udbrændt hjulleje, fordi han udelukkende brugte sådan nogle vaske automater.

Chris S

• Søndagskører
  • **
.
« Svar #2 Dato: April 01, 2006, 09:33:40 pm »
Jeg plejer bare at bruge spand og børste.  :P
Det går helt fint  :lol:

Vil heller ikke og bruge højtryk, som Luske skriver det.

Ellers kender jeg desværre ikke lige nogle steder hvor vi ellers kan få cyklen renset.
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...