Forfatter Emne: Erfaringer med Airflow Screens???  (Læst 3720 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Erfaringer med Airflow Screens???
« Dato: April 03, 2006, 08:33:31 pm »

Nå... Nu skal jeg ud og finde mig en ny vindskærm (som det så fint hedder på dansk)...

Er der nogen der kan hjælpe mig med lidt erfaringer ang mærker/kvalitet/gode steder at købe dem???

Har tænkt lidt på Powerbronze i titanium??

 Idéer modtages?
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Erfaringer med Airflow Screens???
« Svar #1 Dato: April 03, 2006, 09:25:45 pm »
Når du skriver "vindskærm", går jeg ud fra du mener kåbeglas?

Franske Ermax laver nogle ret lækre kåbeglas, finishen er helt i top. De tager sig så også ret godt betalt. Alternativt kan jeg anbefale tyske MRA, som også laver lækre kåbeglas. Dog kan det godt tænkes, du skal kigge i Tyskland, hvis du skal noget specielt. Jeg skulle have et orange doublebubble, og det var der bare ingen forhandlere herhjemme som havde. Så jeg fik det bestilt gennem min daværende dækpusher i Flensburg, og hentede det en dag hvor jeg alligevel skulle ned og ha' monteret nye dæk. Og sparede endda penge ift. hvad det ville have kostet herhjemme.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Erfaringer med Airflow Screens???
« Svar #2 Dato: April 03, 2006, 09:32:57 pm »
Citat fra: Chris S

Nå... Nu skal jeg ud og finde mig en ny vindskærm (som det så fint hedder på dansk)...

Er der nogen der kan hjælpe mig med lidt erfaringer ang mærker/kvalitet/gode steder at købe dem???

Har tænkt lidt på Powerbronze i titanium??

 Idéer modtages?


Du trykker godtnok hårdt når du skriver  :lol:

Ved ikke så meget om Powerbronze. En del herinde kører med Fabri fra SB fiberdesign.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Erfaringer med Airflow Screens???
« Svar #3 Dato: April 03, 2006, 09:39:11 pm »
Jeg har en "MRA Racing" skærm på min.. (double bubble princippet) og er glad for min.  
(købt ved louis.de )

Mit første indtryk var, at jeg slet ikke mærkede farten som jeg gjorde før, når jeg kryber sammen på cyklen og trykker den af. Dejligt !  den gør sit arbejde og sender luften henover hjelmen fremfor at baldre vinden lige ind på visiret.. og så pynter det bare skide godt !

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
...
« Svar #4 Dato: April 03, 2006, 09:47:00 pm »
Vindskærm - tsk tsk.. Ja OK Zierra  :?  My bad..

Så vil jeg kigge lidt videre.. Har lige hørt om en der hedder Puig.. Så helt fin ud og kunne købes på E-bay...

Men skal da lige tjekke de andre ud..  :!:

Ja, kom vist til at sætte den "fede" skrift til Capone ;-).. Det er jo et seriøst problem for mig..  :lol:  :lol:


Kunne være vi skulle lave et helt kartotek for alle de alm. dele på cyklen (herunder kåbeglas osv), ligesom vi nu skal ud og teste potter...
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: ...
« Svar #5 Dato: April 03, 2006, 10:53:18 pm »
Citat fra: Chris S
Vindskærm - tsk tsk.. Ja OK Zierra  :?  My bad..

Næh, det var faktisk min, for jeg blev lidt vildledt af at du skrev titanium fra Powerbronze. Jeg vidste ikke, man kunne få den "farve". :)

Citat fra: Chris S
Så vil jeg kigge lidt videre.. Har lige hørt om en der hedder Puig.. Så helt fin ud og kunne købes på E-bay...

Jeg kender et par stykker som har købt Puig, men jeg ved ikke hvor effektive de er mht. vind, og heller ikke hvilke farver og udførelser de fås i. De mørke/røgfarvede ser i hvert fald pæne ud.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Erfaringer med Airflow Screens???
« Svar #6 Dato: April 04, 2006, 11:00:40 am »
Tror Alex kører med PUIG
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Erfaringer med Airflow Screens???
« Svar #7 Dato: April 04, 2006, 01:58:27 pm »
Citat fra: Jannik
Tror Alex kører med PUIG


Gør han.. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Cool cool...
« Svar #8 Dato: April 05, 2006, 06:46:04 pm »
Så er der bestilt...  8)  8)

Købte dette her..:

 :P  :P
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...