Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hva har i et billede hvor man kan se det er monteret:-)
det virker godt nok ik lige det link.. men man kan vel selv finde det der:-)
The linkMeister Rulezzz
Citat fra: MoolexThe linkMeister RulezzzJa, og så har du både session ID og hele pivetøjet med.. Louis' side er lidt noget slam hvad det angår.. Var du f.eks. logget ind, ville jeg kunne købe i dit navn..
Citat fra: OleCitat fra: MoolexThe linkMeister RulezzzJa, og så har du både session ID og hele pivetøjet med.. Louis' side er lidt noget slam hvad det angår.. Var du f.eks. logget ind, ville jeg kunne købe i dit navn.. Du bestiller bare, det er min form for kommuneudligningsreform
Citat fra: MoolexCitat fra: OleCitat fra: MoolexThe linkMeister RulezzzJa, og så har du både session ID og hele pivetøjet med.. Louis' side er lidt noget slam hvad det angår.. Var du f.eks. logget ind, ville jeg kunne købe i dit navn.. Du bestiller bare, det er min form for kommuneudligningsreform Kun rimeligt - vi har sikkert sendt en masse penge ned til jer i den sydlige ende af øen-