Forfatter Emne: Drosling af sv1000 i Norge  (Læst 8595 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Drosling af sv1000 i Norge
« Svar #15 Dato: Februar 07, 2006, 04:46:34 pm »
Citat fra: Capone
Citat fra: runes-mc.dk
Citat fra: Capone
Nu gider jeg ikke lige læse det igen, men var ham flipper ikke en som kørte en ikke-droslet SV1000 - og så stivnakket hævder at det ikke har nogen effekt at fjerne droslingen på hans.  :?  :?  :?  Jeg tror aldrig helt jeg fattede hvor han ville hen.


Jaa, måske.
Jeg synes bare ikke der var et klart svar.

Måske er jeg bare træt...  :roll:


Nu fik du mig alligevel til at læse det  :lol:
Det ham Flipperen ævler om, er at han mener pin 23 er til advarsels lampe for fuel injection (FI) og at han ikke kan se hvordan det kan have noget at gøre med en effektforøgelse. Han mener så også at han på en fransk side har læst at det var pin 25 der skulle disconnectes.

Men de når vist aldrig til enighed om det faktisk virker på de droslede maskiner.  :?


Nå, det var så en skam at det var den tråd jeg fik linket til.  Men svaret er et sted på det forum - det er jeg sikker på - jeg gider altså bare ikke lede det hele i gennem for at finde svaret...

beklager
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson