Forfatter Emne: Opdatering på førstehjælpskursus I  (Læst 2123 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Opdatering på førstehjælpskursus I
« Dato: Januar 24, 2006, 01:51:54 pm »
Så har jeg talt med Falck, som i samarbejde med Beredskabsstyrelsen afholder førstehjælpskurser.
Indholdet af kurset lød helt fint, og de var helt med på hvad det var vi søgte, nemlig at sætte os i stand til at yde førstehjælp ved en MC ulykke.

Desværre var prisen en helt anden end de 150 kr. det koster at få et almindeligt førstehjælpskursus. Faktisk koster det 9.322 kr. for 12 personer, hvilket efter min mening er fuldstændigt urealistisk for en non-profit organisation som svrider.dk

Jeg prøver at kontakte Trygfonden, som tidligere har støttet denne type initiativer, så må vi se hvad de siger.
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Opdatering på førstehjælpskursus I
« Svar #1 Dato: Januar 24, 2006, 01:57:14 pm »
Citat fra: Ronni
Desværre var prisen en helt anden end de 150 kr. det koster at få et almindeligt førstehjælpskursus. Faktisk koster det 9.322 kr. for 12 personer, hvilket efter min mening er fuldstændigt urealistisk for en non-profit organisation som svrider.dk
:shock:  Det var godt nok en pæn skilling  :?

But keep up the good work  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Rubin

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Januar 24, 2006, 05:14:10 pm »
Hmm, tænke tænke, ja man er ikke tyve år mere, men skrev Majse ikke noget om at hun er meget tæt på at have instruktørstatus i 1.hjælp :wink:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #3 Dato: Januar 26, 2006, 01:08:39 pm »
Citat fra: Rubin
Hmm, tænke tænke, ja man er ikke tyve år mere, men skrev Majse ikke noget om at hun er meget tæt på at have instruktørstatus i 1.hjælp :wink:

Jo men hun er der jo aldrig når folk vælger at botanisere  :lol:

Det lyder fornuftigt Ronni og jeg er også på, selvom jeg ik har stemt i ski udstyrs tråden, men 7-800kr lige p.t. er i overkanten, mærkelige ting man egentlig prioriterer ..  :roll:
Men jeg er spændt på at hører hvad Trygfonden siger....  :)
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Rubin

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Januar 26, 2006, 06:38:48 pm »
Hønse skrev:
Citér
Jo men hun er der jo aldrig når folk vælger at botanisere

Pointen var sådan set at når Majse snart har instruktørstatus, kunne vi måske trække på hende  :wink:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #5 Dato: Januar 26, 2006, 10:58:07 pm »
Jeg tog udvidet førstehjælpskursus for nogle år tilbage, og der måtte jeg også slippe 700-900 kr... Men det varede også en hel weekend...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"