Forfatter Emne: Droslingskit fjernelse  (Læst 3316 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Danielvt

• Søndagskører
  • **
    • Soundcore Mobildiskotek
Droslingskit fjernelse
« Dato: Juli 13, 2014, 11:24:41 am »
Hej alle!

Jeg er igang med at pille droslingen af min 05 sv 650 s. Jeg har åbnet til luftfilterkassen og så de to begrænsningsskiver i indsugning. Jeg kan dog ikke helt hitte ud af, om jeg skal have resten af luftfilteret af for at få dem ud, eller om jeg kan tage gummikraven af, og så pille dem ud. Jeg synes de sidder ret godt fast  :undecided: håber nogen vil hjælpe
- - Suzuki SV 650 S K5 - -
| Ixil Potte | Rizoma nr.-pladeholder og hvide blink | Hugger | Ego | Hvide rim-stripes | 6000k Xenon | Bundkåbe |

Danielvt

• Søndagskører
  • **
Sv: Droslingskit fjernelse
« Svar #1 Dato: Juli 13, 2014, 01:15:49 pm »
Nevermind, jeg fandt ud af det :D
| Ixil Potte | Rizoma nr.-pladeholder og hvide blink | Hugger | Ego | Hvide rim-stripes | 6000k Xenon | Bundkåbe |

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #2 Dato: Juli 14, 2014, 12:22:02 am »
Du fandt ud af at man bare skulle poppe gummistudserne af.  :mrgreen:   (info til andre som evt falder over tråden...  :) )
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Danielvt

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: Juli 14, 2014, 10:39:44 am »
Haha ja burde selvfølgelig skrive min løsning! Nej faktisk løsnede jeg de to slangebindere som holder luftfilteret fast på karpuratoren og løftede boksen en lille smule (uden at frakoble nogen ledninger) og kunne så få skiverne nedenud, uden problem. Derefter satte jeg kassen på igen og spændte slangebinderne igen. Skulle nogen støde på problemer i forbindelse med at pille droslingen af deres kværn så skriv bare :-) mit lykkedes  :mrgreen: