Forfatter Emne: Rizoma lygteglas  (Læst 1865 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus DT

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Rizoma lygteglas
« Dato: April 23, 2014, 09:01:49 pm »
Hej. jeg kom ud til min cykel i dag, og så, jeg har mistet det ene blinklys glas. de er åbenbart bare klikket på.

Nogle der har en ide om jeg skal købe et helt blinklys sæt i den side, eller om man kan købe glasset for sig selv?

På forhånd tak.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Rizoma lygteglas
« Svar #1 Dato: April 24, 2014, 03:16:53 pm »
Tror ikke du kan få et glas løst, prøv google

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Dina

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 328
Sv: Rizoma lygteglas
« Svar #2 Dato: April 24, 2014, 04:34:18 pm »
Evt tjekke om man kan finde glasset på rizomas hjemmeside hvis de har sådan en og derefter søge det et sted du kan købe det. Hvis du er sikket på modellen kan du også prøve ebay. Generelt er mit indtryk at blinklysdele er vanskelige at skifte/erstatte. Jeg har selv lige fået 4 nye blink på fordi et af dem knækkede :-(
Hvad siger grisen ? BRUM BRUUUMMM….. :-)

Rasmus DT

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Sv: Rizoma lygteglas
« Svar #3 Dato: April 24, 2014, 05:50:00 pm »
Synes bare jeg har søgt en del på google nu men uden held.  jeg må lige prøve at gøre lidt mere i det inden jeg bare køber et nyt sæt. 

Tak for svarene.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Rizoma lygteglas
« Svar #4 Dato: April 24, 2014, 07:50:00 pm »
Det er skidt, at de "bare" kan ryge af. Rizoma er jo ikke ligefrem et billigmærke! Og derfor er det også skidt for Rizomas omdømme, når du begynder at skrive om din oplevelse.
Jeg vil råde dig til også evt. at stille spørgsmålet inde på svrider.com, som er et meget større forum - vent derefter et par dage og kontakt så Rizoma og fortæl dem, at du har oprettet debatindlæg på svrider.com og svrider.dk, men at der ikke er kommet noget ud af det (medmindre der altså rent faktisk ER kommet noget ud af det i mellemtiden) og spørg så, om de kan hjælpe. Send gerne email til både salgsafdelingen OG til info@rizoma.com (eller hvad deres generelle kontaktemailadresse nu hedder). Lur mig, om du så ikke får svar fra Rizoma ret hurtigt.
/Mads P.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Rizoma lygteglas
« Svar #5 Dato: April 24, 2014, 08:04:16 pm »
Ikke enestående eksempel,  mit det ene glas var også på ved af, opdagede det i vinters og limede skidtet på igen, også rizoma

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Rasmus DT

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Sv: Rizoma lygteglas
« Svar #6 Dato: April 27, 2014, 09:03:17 pm »
Hej. jeg har været igang med at gøre lidt mere ved det glas jeg mangler og har fundet ud af at det ikke er en rizoma men tokaidenzo. tidligere ejer havde bare skrevet det var rizoma.

jeg prøver at køer forbi den lokale mc biks en af dagene og hører om de ikke kan hjlpe mig