Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja synes også det er en god ide at tæve jesper.. Det hjælper helt sikkert..
Yes, jeg tilføjer mig også til koret, tak for i går, superhyggeligt, dejlige mennesker Det kunne være fedt med en gentagelse, en dag hvor man ikke skal op om morgenen og uden biler der skal køres hjem
Hvad siger I til en lille øl i morgen, tirsdag? Samme sted? Denne gang har jeg bestilt hotel!
Øv kan ikke i morgen.. så det må blive uden mig, denne gang.. Så hellere næste tirsdag igen..
Citat fra: FrenoØv kan ikke i morgen.. så det må blive uden mig, denne gang.. Så hellere næste tirsdag igen.. Cry bitch, cry - Høhø, husk nu dit nummer på prioriteringslisten
Citat fra: Jesper JensenCitat fra: FrenoØv kan ikke i morgen.. så det må blive uden mig, denne gang.. Så hellere næste tirsdag igen.. Cry bitch, cry - Høhø, husk nu dit nummer på prioriteringslisten Tøs.. du kommer over knæet hvis du ikke passer på..
Citat fra: OleHvad siger I til en lille øl i morgen, tirsdag? Samme sted? Denne gang har jeg bestilt hotel! Jeg tager med hvis Luske gør... Eller bare en eller anden, så jeg ikke sidder der alene Men vil gerne vide det lidt hurtigt om det bliver til noget.