Forfatter Emne: stik på kaburatore??  (Læst 3081 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rahbek

• Søndagskører
  • **
stik på kaburatore??
« Dato: Marts 27, 2006, 04:45:42 pm »
Jeg har en sv650 årgang 2000.
Den forige ejer har lavet et eller andet halløjsa med kaburatorene.

Der er trukket nogle ledninger til de to små etbende stik som sidder på kaburatoren, helt henne ved de sort låg. Hvad er det for nogle stik?

De får en fast plus fra batteriet. Der er sat en ny sikring på henne ved batteriet og en afbryder oppe ved styret så man kan tænde og slukke.

Ud fra et eldiagram gætter jeg på at det er til noget varme. Der er nemlig et stik på højre side af luftfilter kassen som ikke bliver brugt. Det sidder under en plastik beskyttelse sammen med et par andre stik.

Nogen der kan hjælpe??
Der er ikke noget som er "bare lige"

Bongers

• Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • Halvtids dum !!
stik på kaburatore??
« Svar #1 Dato: Marts 30, 2006, 09:17:50 am »
Jeg vil gætte på at det er noget karburator varme  :?

På elnettet er der to udtag til karburator varme, men det er kun den ene der er brugt fra fabrikken (EU SV650 K2). Så det kan tænkes, at de har sat den anden til, med en kontakt på styret.

Ledningen til den originale føres ud ved tændspolen på venstres side, og er kun en ledning (du nævner to stik!!) og tror at den anden ender på højre side, men et lille stik, uden plast beskyttelse.

Kan du ikke smide et billede op – det vil gøre meget nemmer  :wink:

(hvis det er ekstra varme, burde de havde tilsluttet det, den originale, så den selv tænder og slukker !!)
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
stik på kaburatore??
« Svar #2 Dato: April 02, 2006, 07:59:24 pm »
Det er, så vidt jeg er orienteret, ganske korrekt en slags forvarmning af karburatorerne (!)
Underligt nok er det kun noget, der er standard på de engelske modeller, guderne må vide hvorfor, for vores vejr er da mindst lige så koldt og fugtigt.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...