Forfatter Emne: Sv-klub  (Læst 1628 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

lks

• Plastikrocker
    • http://www.kaos-mc.dk
Sv-klub
« Dato: Januar 14, 2006, 10:31:14 am »
:mrgreen: Hej jeg forsøgte for nogen tid siden at finde interesserede til en SV-klub Sjælland, dette lykkedes til dels jeg fik da adressen til forummet og sendte det videre til de der henvendte sig, men jeg er stadig indstillet på at lave en/et mødested for sjællandske SV-drivere, er der stemning herfor så kontakt mig via den klub jeg kører i til daglig.
www.kaos-mc.dk
Der har været lidt stille omkring mig og min SVer da jeg havde et uheldigt møde med en vild gedebuk på hovedvej A2

Hilsen Lars
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Sv-klub
« Svar #1 Dato: Januar 14, 2006, 10:35:12 am »
Citat fra: lks
:mrgreen: Hej jeg forsøgte for nogen tid siden at finde interesserede til en SV-klub Sjælland, dette lykkedes til dels jeg fik da adressen til forummet og sendte det videre til de der henvendte sig, men jeg er stadig indstillet på at lave en/et mødested for sjællandske SV-drivere, er der stemning herfor så kontakt mig via den klub jeg kører i til daglig.
www.kaos-mc.dk
Der har været lidt stille omkring mig og min SVer da jeg havde et uheldigt møde med en vild gedebuk på hovedvej A2

Hilsen Lars

Hum?! hvad f**den laver en ged på A2..?

Håber du slap godt fra det...
Og held og lykke med klub betræbelserne.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson