Forfatter Emne: ZX6R dyno resultater  (Læst 2502 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
ZX6R dyno resultater
« Dato: Januar 19, 2006, 07:01:24 pm »
Halløj,

Jeg har lige haft min 05 ZX6R på dyno, efter at have installeret Akrapovic race slipon, K&N filter samt Power Commander. Resultatet blev 118 hk på baghjulet, hvilket vist er udemærket.

Selve tallet interesserer mig ikke så meget, men det virker som om en Power Commander ikke gør den store forskel?
(Den blå linie er Akra, K&N og PCIII med "tomt" map, mens den røde er med det nye map)

Dykket omkring 4500 RPM er blevet jævnet ud:


Meget tydeligere på moment-kurven:


Hvad viser denne graf?
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
ZX6R dyno resultater
« Svar #1 Dato: Januar 19, 2006, 09:56:09 pm »
Den sidste viser mer-forbrug i benz... :roll:  :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
ZX6R dyno resultater
« Svar #2 Dato: Januar 20, 2006, 11:02:52 am »
den 3. graf (den du ik ved hvad viser) : viser hvordan din cykel trækker ved 20% gas.

som du kan se er "efter" billedet af mapning, betydeligt bedre end før den blev mappet.
Det er netop det man får ud af en power commander. du får ikke nødvendigvis flere heste, som du nok har opdaget, men det du får er en meget bedre og velkørende maskine.

Normalt bruger folk jo største del af tiden på deres MC, 20-40% af fuld gas. så derfor er det netop vigtigt at få justeret cyklen ind, så den også kører perfekt i disse områder (det er det Power commanderen gør en istand til). Det vil du med garanti kunne mærke og opleve som en meget mere velkørende maskine, hurtig gas respons, og bedre træk i de områder hvor du før ikke havde så meget træk.

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
ZX6R dyno resultater
« Svar #3 Dato: Januar 20, 2006, 11:45:31 am »
Citat fra: Luske
Normalt bruger folk jo største del af tiden på deres MC, 20-40% af fuld gas.


 :?:  :?:  :?:
kører du kun i indkørslen

 :twisted:  :twisted:  :twisted:
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
ZX6R dyno resultater
« Svar #4 Dato: Januar 20, 2006, 11:55:40 am »
Citat fra: sv1000sk4
Citat fra: Luske
Normalt bruger folk jo største del af tiden på deres MC, 20-40% af fuld gas.


 :?:  :?:  :?:
kører du kun i indkørslen

 :twisted:  :twisted:  :twisted:


20-40% gasspjældsåbning om du vil...  får det det til at lyde mere rigitigt i dine ører  ??

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
ZX6R dyno resultater
« Svar #5 Dato: Januar 20, 2006, 03:02:27 pm »
Citat fra: Luske
Citat fra: sv1000sk4
Citat fra: Luske
Normalt bruger folk jo største del af tiden på deres MC, 20-40% af fuld gas.


 :?:  :?:  :?:
kører du kun i indkørslen

 :twisted:  :twisted:  :twisted:


20-40% gasspjældsåbning om du vil...  får det det til at lyde mere rigitigt i dine ører  ??

 :wink:
jaeh, jeg tænkte blot om det så ikke er på vej til eller fra 100%?
 :twisted:

(ved godt, hvad du mener)
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
ZX6R dyno resultater
« Svar #6 Dato: Januar 20, 2006, 03:08:14 pm »
Citat fra: sv1000sk4
Citat fra: Luske
Citat fra: sv1000sk4
Citat fra: Luske
Normalt bruger folk jo største del af tiden på deres MC, 20-40% af fuld gas.


 :?:  :?:  :?:
kører du kun i indkørslen

 :twisted:  :twisted:  :twisted:


20-40% gasspjældsåbning om du vil...  får det det til at lyde mere rigitigt i dine ører  ??

 :wink:
jaeh, jeg tænkte blot om det så ikke er på vej til eller fra 100%?
 :twisted:

(ved godt, hvad du mener)


jo i de par første gear.. ellers letter letter cyklen jo  :wink:

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
ZX6R dyno resultater
« Svar #7 Dato: Januar 20, 2006, 04:42:39 pm »
Citat fra: sv1000sk4
Citat fra: Luske
Normalt bruger folk jo største del af tiden på deres MC, 20-40% af fuld gas.


 :?:  :?:  :?:
kører du kun i indkørslen

 :twisted:  :twisted:  :twisted:


Manden her er vist klart til en tur på Ganløse Gp
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
ZX6R dyno resultater
« Svar #8 Dato: Januar 21, 2006, 04:19:18 pm »
Citat fra: Alex
Citat fra: sv1000sk4
Citat fra: Luske
Normalt bruger folk jo største del af tiden på deres MC, 20-40% af fuld gas.


 :?:  :?:  :?:
kører du kun i indkørslen

 :twisted:  :twisted:  :twisted:


Manden her er vist klart til en tur på Ganløse Gp


Jep, men jeg er nok bare lidt overmodig/overstadig fordi jeg savner de to hjul. Mon ikke jeg er mere tam, når det bliver forår?

KOM NU FORÅR!
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999