Den er bare i vinkel.
Det er jeg så ikke helt enig i men sådan er det jo......
Det er et klart synspunkt, og jeg er da glad for indlægget da det giver mig en chance for at forklare min position, selvom jeg er af en lidt anden holdning.
hvis debatten skal flyde og vi ikke skal have 20-30 siders lange og totalt uoverskuelige tråde der lige pludselig er 1,2,3 år gamle så syntes jeg bare at det er forkert bare at låse de nye!
Udgangspunktet var sådan set også for mig at opnå lidt mere overskuelighed i emnekategorierne.
Det er fint og velment at linke til tidligere tråde men jeg syntes bare at de nye tråde/spørgsmål bør stå åbne!
Jeg mener det er på sin plads at låse de tråde der omhandler emner der allerede er behandlet i en eller flere andre tråde, hvis det der er lagt op til en repetition af de tidligere indlæg/spørgsmål.
Der er i de tilfælde fra i går også tale om to ret koncise forespørgelser som var behandet i tråde der hverken var for lange eller med alt for meget 'støj'.
Informationen i de to tråde var heller ikke hverken forældet, eller spredt over mange sider, så jeg syntes det tjener overskuelighedens formål bedst at sende nye spørgsmål derhen.
Nå jeg keder mig, skal jo tidligt op i morgen så I får lige en smører.... Jeg kan godt se at i olie tråden, har jeg eksempelvis selv svaret tidligere i anden tråd og gider måske ikke lige svare det samme én gang til da jeg ikke har gjort mig nogen nye erfaringer men
Det er da også fint at der bliver skrevet en masse, så er der noget at læse! Men du er selv inde på at der kan forekomme en masse uvæsentlig spam i nogle tråde.
eksempelvis stålbremse guiden er fyldt med små snak og efterhånden mere minder om en alm. tråd
Men det kan være lidt svært at gøre noget ved! Det ville ganske rigtigt være rart at det blev vist lidt tilbageholdenhed i nogle tråde, men når først 'spammingen' er i gang ser jeg ikke nogen rimelig mulighed til administrativ at stoppe det.
Derimod kan man yde en lille service i at lede forespørgsler hen til eksisterende tråde.
Du nævner i øvrigt et par eksempler mere:
Eks.: Mestersvinger, hvem siger at der ikke er nogen der har tilmeldt sig der eller stadig har noget at tilføje tråden, bare fordi nogen tager til R4F kan andre vel godt tage på mestersvinger og derfor fortsætte tråden, jeg siger det bare, skal ik med!!
Enig! Jeg tror bare at det var n00bsmurf som oprindeligt startede tråden, der forebeholdt sig retten til hurtigt at låse den igen.
Jeg mener at han skrev han ville låse tråden, så hvis du mener at den skal åbnes kan du jo skrive til ham?
Jeg har eksempelvis fået slettet en post i guider, et råd til et andet medlem, en ubetydelig post ganske vidst og det gør ikke noget, men jeg ved ik hvem der har slettet den og det undrer mig bare at den er slettet,
Tja, jeg kan ikke svare dig på hvad der er sket.
Der er blevet slettet post tidligere, men typisk fordi de på en eller anden måde har overtrådt retningslinierne i emnekategorien.
Men skal det være som der ligges op til her så må I blive skrevet som Redaktører i stedet for adminer så vi ved hvem vi skal henvende os til hvis vi er uenige i en beslutning!
Igen enig.
Grunden til jeg oprindelig bad om rettigehder var at være redaktør for at rydde lidt op i forum - på det tidspunkt var der kun 1500-2000 indlæg, så det var til at overskue. Man må sige der er mere end et par mand kan klare i dag.
Men det er også min holdning at der er behov for at vide hvem der står for at være redaktører i hvilke kategorier, og dermed administrerer retningslinierne.
Der er også flere andre tråde der burde ligge andre steder, så at flytte dem og i det hele taget få struktur ville jeg da mene var at foretrække på nuværende tidspunkt....
Ja, det er der også behov for.
Nogle af de værktøjer til redigering som os med ekstra rettigheder besidder er jo netop:
- flytte
- låse
- slette
Og jeg syntes vi skal betjene os af dem alle.
Jeg er ikke så sikker på at vi kan 'flette' trådene, men hvis man kan vil jeg nok også bruge den mulighed.
Men de væsentligste bidrag til forumstrukturen kommer fra medlemmerne. De er at vise lidt tilbageholdenhed i med spam i tråde der ligger under andet end kategorierne 'Sjov' og 'Lidt af hvert', og desuden at man betjener sig af søgefunktionen.
Derfor kan man jo sagtens poste løs i alle fis, ballade og bare-bryster trådene....
Men det var bare min mening, så har I den
og tak for den...
Nu har i min, og jeg ser gerne nogle kommentarer.