Mener også Ib hos F.A. Moto Sport har det. Du kan læse dette på hjemmesiden:
FUCHS testbænk i brug i værkstedet.
I dag har en stor del af de motorcykler, der kører på gaden, problemer med motoren eller stellet. En dårlig justeret motor forurener, forbrænder mere benzin, bliver hurtigere slidt ned og bliver mindre og mindre effektiv. Med en computerstyret testbænk kan vi nøjagtigt udpege de områder, der giver problemer eller som i fremtiden kan forårsage havarier.
Den sikre metode til fastspænding af motorcyklen, holder den i position uden straps, og tillader derfor dynamisk undersøgelse for skævheder i stellet. De omhyggeligt placerede blæsere hjælper med at holde motoren kold og giver optimal luft cirkulation.
Bænken har en kraftig riflet anti-slip rulle til at undersøge hjulsporingen, samt indbyggede blæsere for køling af baghjul og udstødninger. Her kan hjulsporingen ses umiddelbart takket være den synlige linie, der er aftegnet på dækket efter endt testning.
Hvorfor en kørsel i FUCHS testbænk:
Takket være testbænkens ergonomi kan vi udføre 9 basis test på ganske kort tid. Vi kan med fordel sætte alle motorcykler indleveret til service op i testbænken og udføre test på dem.
Test resultaterne kan sammenlignes med de originale specifikationer for at fastlægge om reparationer og justeringer har været succes fulde. Vi kan opbygge en MC's historie og sammenligne testresultater fra gang til gang, og kan herved øjeblikkeligt skride ind over for problemer som er ved at opstå.
Vor FUCHS testbænk er det klare valg for en motorcyklist. Dens blæsersystem og dens sikre fastspændingssystem beskytter motorcyklen under en test. Testresultaterne er objektive og nemme at forstå. Fuchs testbænk er afprøvet og valgt som fabriksbænk af bl.a. Laverda, Harley Davidson og Ducati. Det borger for kvaliteten.
Vi er førende indenfor fejlfinding, reparation og trimning af elektroniske indsprøjtnings anlæg ved hjælp af vores FUCHS bænk. Skifter du udstødning eller foretager andre ændringer på din MC, er det en særdeles god ide, at få din MC testet og eventuelt justeret, dysset om og monteret K&N filter.