Hehe, havde lige den sjoveste samtale med Steen og Kenneth derude fra.
Jeg ringede derud for at, bestille en tid til at, få skiftet dækkene på cyklen. Først fik jeg Steen i røret, jeg spurgte om de havde en tid hurtigst muligt, det var ikke noget problem, han kunne se de havde en om 2 dage, på fredag. Fint nok tænker jeg.
Så får jeg deres mekaniker Kenneth i røret, for så kunne jeg lige selv aftale nærmere med ham. Han bekræfter at de har tid fredag. Så nævner Kenneth at, de har et fint tilbud på dæk øjeblikket, et sæt Metzler M Z4 for 1999kr.
Meget godt tilbud, men jeg var jo nødt til at fortælle, at jeg selv havde dæk.( Michelin Pilot Power, købt hos reifenversand.com for 1630kr )
Så kunne Kenneth jo lige pludselig se, at han skulle være alene på arbejde hele fredagen. Så det var faktisk et problem for ham at nå det. Han blev nok lige nødt til at se i systemet en ekstra gang. Nu havde de så ikke tid alligevel, det bedste de kunne gi' mig var fredag i næste uge..
Synes et eller andet sted, at det er en noget ringe måde, at køre forretning på. De kunne jo starte med at fortælle, at de prioritere kunder der køber deres reservedele hos dem. Istedet for at komme med en halvlunken historie om en der vist nok har fri.Virker meget utroværdigt, ikke et sted jeg nogensinde kommer til at handle motorcykel..
Michael R