Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har "testet" et dainese rygskjold.Knust kraveben men ingen smerter i ryggen.Og jeg er sart!Der er også nogen der påstår at ham der Jason Watt ikke var havnet i spasser-jeepen hvis han havde haft skjold på!Er der nogen der ved noget om hvilke støvler der er fede(sikre vandtætte)Overvejer Alpinestars SMX-3 GTX,set hos mlol.de til 220 euro.
GRIMME BILLEDER: http://www.washingtonriders.com/forum/showthread.php?t=1739
AAAAAAArrrrhj det er da for klamt!!!Stevens på Amager holder udsalg i weekenden og har bl.a. skaffet nogle billige Arai-hjelme hjem.Gutten her skulle overveje at kigge forbi...
Jeg er glad for mine Dainese Mig støvler m. Gore-Tex. Gav vist ca. 1500 hos Aagesen. De laver dem også i en udgave uden Gore-Tex. Har ikke kørt så meget i regn med dem, men Gore-Tex plejer da at være et godt valg når det kommer til at holde fødderne tørre.
Citat fra: Helle MereteAAAAAAArrrrhj det er da for klamt!!!Stevens på Amager holder udsalg i weekenden og har bl.a. skaffet nogle billige Arai-hjelme hjem.Gutten her skulle overveje at kigge forbi...Er det åbent hus ? begge dage eller kun Lørdag ?