Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Den røde BaronOg til dig Capone F.A.G er dem der laver lejer Nåh, jeg troede det var dem der puttede ting i numsen!
Og til dig Capone F.A.G er dem der laver lejer
Citat fra: LuskeDet lyder nemt men mangler stadig nogen der har udstyret, og lysten til at få en bajer eller nogle håndører over arbejdet. Skulle hilse at sige fra morfar, at du har en åben invitation hjem til ham.... Han har værktøjet og vil gerne udbetales i pils...
Det lyder nemt men mangler stadig nogen der har udstyret, og lysten til at få en bajer eller nogle håndører over arbejdet.
Verdensklasse... , Så kan jeg også se en af de tidligere versioner af "SVea" prototypen...
Citat fra: SVeaCitat fra: LuskeDet lyder nemt men mangler stadig nogen der har udstyret, og lysten til at få en bajer eller nogle håndører over arbejdet. Skulle hilse at sige fra morfar, at du har en åben invitation hjem til ham.... Han har værktøjet og vil gerne udbetales i pils...Verdensklasse... , Så kan jeg også se en af de tidligere versioner af "SVea" prototypen...