Forfatter Emne: Spørgsmål til gearindikator  (Læst 2438 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Spørgsmål til gearindikator
« Dato: Juli 02, 2013, 10:16:56 am »
Hola Forum,

Efter min tur på Mantorp, må jeg sande at jeg ikke kan holde styr på mine gear i hovedet...  :facepalm:

Ergo leder jeg nu efter en gearindikator, men er i tvivl om hvilken model man bør vælge. Kan se der er en brugt til salg herinde, men hvor mange af de forskellige funktioner har man reelt brug for og hvad skal man regne med at smide efter sådan en lille gadget?

Gode råd og anbefalinger modtages gerne.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Spørgsmål til gearindikator
« Svar #1 Dato: Juli 02, 2013, 10:58:12 am »
Jeg ville gå efter en fra healtech plug'n play til ca en tusse. Uden alt det der tre fix, som ikke virker på vores. Og så lille som muligt. Men det er jo bare mig. Har selv overvejet det men er ikke nået videre.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Spørgsmål til gearindikator
« Svar #2 Dato: Juli 02, 2013, 01:07:53 pm »
Jeg købte TDE og var rigtig godt tilfreds..


The ride is the objective... The destination is the excuse.

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Spørgsmål til gearindikator
« Svar #3 Dato: Juli 02, 2013, 04:16:00 pm »
Jeg har healtech på min og det spiller bare ..
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Spørgsmål til gearindikator
« Svar #4 Dato: Juli 03, 2013, 11:05:16 am »
Kan også tilslutte mig HealTech (GiPro) som er plug'n play (http://www.healtech-electronics.com/)
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S