Forfatter Emne: Lednings spørgsmål.  (Læst 3895 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Lednings spørgsmål.
« Dato: Maj 02, 2013, 09:43:40 am »
Forrige ejer at min grusling, har efterladt mig nogle meget korte ledninger til det originale ledningsnet, på blandt andet blinklys. hvilken måde ville være den bedste at forlænge dem på.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Henrik306

• Sandt SVin
Sv: Lednings spørgsmål.
« Svar #1 Dato: Maj 02, 2013, 09:56:11 am »
Forrige ejer at min grusling, har efterladt mig nogle meget korte ledninger til det originale ledningsnet, på blandt andet blinklys. hvilken måde ville være den bedste at forlænge dem på.

Jeg tænker afisolering, lodning, krympeflex og lidt elektrikertape for at være HELT sikker på at udelukke fugtindtrængning.
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #2 Dato: Maj 02, 2013, 12:27:42 pm »
Alm samlemuffer har virket fint på min i 6 år.  :lmao: (du ved elektrikerens el)  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Maj 02, 2013, 01:13:44 pm »
Alm samlemuffer har virket fint på min i 6 år.  :lmao: (du ved elektrikerens el)  :blink:

OMG  :shock: :shock:

Men okay, hvis udseende heller ikke betyder noget. Men måske bare en liiiile smule tape over, så der ikke går for meget fugt i det....?
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Hr.Maul

• Plastikrocker
  • huba huba
« Svar #4 Dato: Maj 02, 2013, 01:46:34 pm »
Hvis du er perfektionisk, så jeg vil anbefale krympeflex. Samlede ledninger på min forrige Bandit med krympeflex og det holdt findt. Det var lidt pille arbejdet, men det er noget pænere end elektriker samlinger...sorry Jannik  :wink:
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir

Krogh

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #5 Dato: Juni 29, 2013, 10:29:07 am »
Hvis du bruger krympeflex med lim, så skal du ikke være bange for fugt indtrængning
Sv650s k9

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #6 Dato: Juni 29, 2013, 10:42:21 am »
Hvis det er den lovlige løsning så er det som Henrik306 siger med afisolering, lodning og krympeflex.
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
« Svar #7 Dato: Juni 29, 2013, 09:51:12 pm »

Jeg tænker afisolering, lodning, krympeflex og lidt elektrikertape for at være HELT sikker på at udelukke fugtindtrængning.
Denne løsning er præcis den jeg har brugt, tænkte bare det var nemmere at identificere med de originale ledninger, fordi de ikke har samme farve.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.