Forfatter Emne: CRADAR - Smart app. som sender nødsignal hvis du er røget på røven  (Læst 2705 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Et lille tip et en artikel på Magacin.dk.

Handler om en app. der opdager hvis du er skvattet og sender nødsignal med GPS koordinater osv.

http://www.magacin.dk/motorcykler/red-dit-liv---app-opdateret/ar2856/

Produktets egen hjemmeside: http://actionxl.com/CRADAR.html
« Senest Redigeret: Juni 25, 2013, 11:09:45 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mallen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
  • 1000 % SVIN !
Hva nu hvis man laver en kraftig opbremsning + og pludselig stilstand... bare for at få en is  :lol: :lol:



Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Hva nu hvis man laver en kraftig opbremsning + og pludselig stilstand... bare for at få en is  :lol: :lol:

... eller kigge efter damer!!!

Programmet bygger på GPS, på lyd og på beskeder. Så sådan som jeg forstår det, så sender programmet først en alarm X antal sekunder efter et "event" er detekteret. Inden det sker, så larmer telefonen og vibrerer så man har mulighed for at afbryde programmet. man kan også indstille det til at overvåge om man bevæger sig videre fra det sted hvor det opdagede et "event".

Men hvis telefonen ligger i en taske som man smider fra sig i bedste kuglestøderstil, så kan man nok godt få en uheldig besked sendt afsted.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Meget god idé. Tror sgu jeg banker min egen hyggeversion sammen med et par tilføjelser. Tak for info :thumbsup:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S