Forfatter Emne: en ny ven...  (Læst 4557 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sóttó

• Søndagskører
  • **
  • Mojn..
en ny ven...
« Dato: Maj 30, 2013, 10:41:24 pm »
Hejsa en lille historie (meget lille) :hand: men jeg var ude og køre her til aften i det fine vejr som sikkert så mange andre på min grisling
men jeg er jo stadig lidt rookie dog kender jeg efterhånden ALLE veje hernede omkring i ca. 40 km strækning nordpå, øst og vest derfor ved jeg godt hvor man
kan køre lidt "friskt"  men så idag mødte jeg den her mand han vinkede sku til mig midt på vejen! at jeg skulle sænke farten han så satme sur ud! :brok:
og det er et område hvor selv jeg er 100% vågen osv. da der er skole busser der om morgenen og den her gang var ikke meget anderledes. der var dog ingen busser børn biler eller dyr
men så et lille side spørgsmål :innocent: har i nogen sinde prøvet det samme? :s
altså jeg ved jo godt hvordan sådan en SV kan lyde og for de dødelige kan det
jo godt lyde lidt volsomt når den får lidt og leve af og man laver geat skift (havde lige snakket tlf. ca 500 M. inden.. :s

\\Sotto
opmærksomhedskrævende unge!!! <-- det er mig.. (;
http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/43467-suzuki_sv_650

Brix

• Sandt SVin
Sv: en ny ven...
« Svar #1 Dato: Maj 30, 2013, 10:59:02 pm »
Det korte svar er ja :) Jeg har prøvet det samme, også selvom jeg kørte under den tilladte hastighed den ene gang.
Jeg tror bare det virker voldtsomt på nogle når man accelerere hårdt :innocent:
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

Sóttó

• Søndagskører
  • **
  • Mojn..
« Svar #2 Dato: Maj 30, 2013, 11:02:49 pm »
Brix

det er jeg MEGET glad for og høre jeg ikke er den eneste der bliver mis tolket så kan jeg sove roligt inat og tage en anden vej på arbejde imorgen xD

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
« Svar #3 Dato: Maj 31, 2013, 07:47:04 am »
Bare vink igen så ved de ikke helt hvad de skal gøre af sig selv

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #4 Dato: Maj 31, 2013, 09:40:37 am »
Har også prøvet det MANGE gange på både SV'erne og ZX10'eren - endda selvom jeg kørte som jeg burde/skal. Flere gamle damer har truet af mig med både stok og næve kun pga. lyden.

Men som der bliver sagt herover - bare vink tilbage! Det har jeg også set nogle sjove reaktioner på  :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
« Svar #5 Dato: Maj 31, 2013, 10:15:48 am »
Tjek! Den kender de fleste hvis.

Oplevede det forrige uge fra en stor flok cykelryttere der også troede jeg kom meget hurtigere end jeg gjorde. De fik et høfligt vink tilbage og en god gang bulder. Tror mest det var det sidste de ikke kunne se humoren i :D
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Maj 31, 2013, 01:07:25 pm »
jeg har prøvet det mange gange... endda også i taxaen

det bliver mere og mere udbredt at der er 2 typer at personer i trafikken, dem der køre langsomt og dem der køre frisk til..

der var en dame der råbte efter taxien og jeg vendte om for at tage diskutionen
Hun var overbevist om jeg kørte forstærkt genne et sving i byen men kørte 50 pga fartbegrænser
eneste hun havde at vurdere min hastighed ud fra var bilen der havde kørt forbi før mig som sikkert kun lå og tøffede
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Mikael_Stokholm

• Søndagskører
  • **
  • GSXR1000 K8, tidligere SV1000K6
« Svar #7 Dato: Maj 31, 2013, 01:45:15 pm »
Har også prøvet det MANGE gange på både SV'erne og ZX10'eren - endda selvom jeg kørte som jeg burde/skal. Flere gamle damer har truet af mig med både stok og næve kun pga. lyden.

ja ja det siger du nu, men bare vent til der står en gammel mand og peger med Pibe, så bliver historien en helt anden !  :lmao:

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #8 Dato: Maj 31, 2013, 03:04:19 pm »

ja ja det siger du nu, men bare vent til der står en gammel mand og peger med Pibe, så bliver historien en helt anden !  :lmao:

Ha ha ha ha ha... Så er du FUCKED!  :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sóttó

• Søndagskører
  • **
  • Mojn..
« Svar #9 Dato: Maj 31, 2013, 03:40:56 pm »
jeg sys folk ska blive ved med og skrive historier det godt og vide jeg ikke er den ENESTE der køre lidt frisk  :thumbsup:
og pga. min unge alder tør jeg nok ikk lige tage diskutionen med ham manden der sys han skal lave systemets arbejde.. :loser:
eller måske næste gang for hvis han kan det kan han måske også gøre så jeg skal betale mindre i skat  :innocent:

\\Sotto

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
« Svar #10 Dato: Maj 31, 2013, 04:35:46 pm »
Lad dem endelig stå og vinke med mindre du har en rum tid du alligevel ikke ved hvad du skal bruge til,  vinkerne er frygtelige kvæulanter og bedre vidende, lige før jeg heller vil se paradise hotel eller de unge mødre,  frem for at stoppe.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

T. Brun

• Roadracer
« Svar #11 Dato: Juni 01, 2013, 08:40:15 am »
Det er lidt skægt, at folk kan stå og savle over en HD eller Virago med åbne rør. Det er bare "så fedt"  :whatever:

Når man så kører forbi på sin japaner der larmer lidt, så er man en fartgal idiot.
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool