Forfatter Emne: S til N?  (Læst 3864 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
S til N?
« Dato: Juni 06, 2013, 10:50:06 am »
Hey guys.

Jeg har en SV650S K5, som desværre har fået lidt ridser efter et indbrud, så nu går jeg og leger lidt med tanken om at lave den til en N?
Den skal ikke bygges om til en 100% N, jeg vil beholde clipons osv., men jeg vil pille kåbe og forlygte skjold af, og så sætte en løs forlygte på.
Mit spørgsmål er nu, kan jeg bruge den instrumentering jeg har nu, og hvad med resten af ledningerne som ligger der foran på cyklen?
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: S til N?
« Svar #1 Dato: Juni 06, 2013, 12:39:13 pm »
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: S til N?
« Svar #2 Dato: Juni 06, 2013, 06:15:40 pm »
Der er god plads i det cover - tror du kan gemme stik mv. Deri, og trække lidt kabel ind i stellet hvis der er overskud.

Har sat nogle små ellipsoid lygter på min N, og der er det org. stik proppet ind i speedohuset, og så har jeg sat et til lejligheden indkøbt hanstik i, monteret med de ledninger jeg skal bruge til lygterne.

Herudover mangler du bare din lygte, samt lygteholdere (clamps) til gaffelbenene. Fås på Fleabay eller hos Louis.
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Sv: S til N?
« Svar #3 Dato: Juni 06, 2013, 06:26:37 pm »

Der er god plads i det cover - tror du kan gemme stik mv. Deri, og trække lidt kabel ind i stellet hvis der er overskud.

Har sat nogle små ellipsoid lygter på min N, og der er det org. stik proppet ind i speedohuset, og så har jeg sat et til lejligheden indkøbt hanstik i, monteret med de ledninger jeg skal bruge til lygterne.

Herudover mangler du bare din lygte, samt lygteholdere (clamps) til gaffelbenene. Fås på Fleabay eller hos Louis.
Kan du evt. Poste billeder?

Jeg vil vildt gerne se jeres N løsninger!?
Jeg er nok ude i triumph med to store for,  wave eller projektor.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: S til N?
« Svar #4 Dato: Juni 06, 2013, 06:32:25 pm »
Ongoing projekt... Her er status pt.

Bemærk fræk led pos.lys i lygteholder - den peger fremad ved styrlås. Jo jo, detaljer detaljer...
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: S til N?
« Svar #5 Dato: Juni 06, 2013, 06:39:51 pm »
Hvis du køber en org N lygte er der ok plads til stik inde i den, jeg har gixxer gaffel og eneste bøvl var beslag på/under gaffelbroen til at holde spedo, men det løste sig tilfredsstillende. Mener det er lsl der laver nogle rigtig fine beslag/clamps med hul til blink. Har prøvet et sæt dobbelt lygte men lyset er ikke imponerende,  selv med lys i begge, så den store org projektør røg på i stedet. Held og lykke, og lad være med at købe de helt billige clamps, de er så tarvelige og tynde man ikke gider bruge dem. Louis havde også nogle i fræst alu der er ok.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: S til N?
« Svar #6 Dato: Juni 06, 2013, 07:58:02 pm »
Den dyreste del af projektet er faktisk at bygge speedo om med cover, beslag osv...

Lygtebeslag og forlygte kan findes på ebay til småpenge, og så kan man jo købe den forreste del af ledningsnettet (forlygte og blink) så det er lige til at klikke af og på med det originale multistik...

Min baneracer er en S fra originalt, og det eneste jeg ikke har er forlygten.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Hr.Maul

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 141
  • huba huba
Sv: S til N?
« Svar #7 Dato: Juni 06, 2013, 09:09:57 pm »
Når nu vi snakker om ata bygge om fra N til S eller omvendt, faldt jeg over ham her. Kan være der er lidt fif at hente

http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/850-fra_svn_til_n_s
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir