Forfatter Emne: Erfaringer med Noise Cancelling hovedtelefoner?  (Læst 1615 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Erfaringer med Noise Cancelling hovedtelefoner?
« Dato: April 10, 2013, 03:17:28 pm »
Hej Forum,

Jeg overvejer at købe sådan et sæt som primært skal bruges når jeg flyver med arbejdet eller spiller computer og kæresten råber at jeg skal støvsuge.

Jeg kan læse mig til at Bose QuietComfort 15 skulle være the shit. Men inden jeg bruger +2000 kr på et par hovedtelefoner vil jeg lige rådføre mig med jer først.

Jeg overvejer om jeg hellere skulle købe nogle in-ear med aktiv støjdæmpning, men ved ikke om det er noget der duer nær lige så godt som de modeller der har en skal om øret lige som høreværn.

Har i nogen anbefalinger?

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
« Svar #1 Dato: April 10, 2013, 04:06:52 pm »
Jeg har ikke selv den fra bose, men jeg har kun hørt meget godt om dem.

Jeg har selv brugt nogle senheiser in ear, som ørepropper på et fly og det var ok, men bestemt ikke helt stille, men de er jo hverken ørepropper eller har et støjfiltrer.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
« Svar #2 Dato: April 10, 2013, 04:40:27 pm »
Jeg har selv Bose's og er super glad for dem. Hvis du kommer til USA i nærmeste fremtid kan de erhverves for 300 USD herovre - ca. 1000 DKK i besparelse.

De laver forresten 2 modeller, en der sidder på øret og en der går ud over øret. Jeg har den (fysisk) største model der går ud over øret da jeg synes den er mest behagelig til de lange flyveture, men prøv dem begge og se hvad du synes.

/bo
MC-løs :-/

Husum

• Roadracer
Sv: Erfaringer med Noise Cancelling hovedtelefoner?
« Svar #3 Dato: April 10, 2013, 04:42:10 pm »
Du nævner selv Bose QC15. Go for it - har hørt en del forskellige, og synes de er super. De er ikke for kønne at have på, men meget behagelige. Hvem skal også se smart ud i en flyver...
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
Sv: Erfaringer med Noise Cancelling hovedtelefoner?
« Svar #4 Dato: April 12, 2013, 07:46:40 am »
Jeg har, på arbejde, et sæt Sennheiser PX-450C og et par kolleger har Bose og skulle jeg vælge om ville jeg snuppe Bose. Jeg synes de dæmper bedre.

For begge gælder dog, man lige skal vænne sig til mærkelige propper i ørerne når man bruger dem :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)