Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: nygVed ikke hvordan denne snak er opstået... Agurketid Når man ikke kan trille sker der mærkelige ting i ens hoved Og for øvrigt Voksne drikke ØL Børn tyller sodavand og saftevand, og kalder det så for "Ice" eller "drinks"
Ved ikke hvordan denne snak er opstået...
Citat fra: nygNå, igen er SVea ude på øretæver...Jeg udfordrer dig til at drikke bare fem ordentlige long island ice teasJeg er ikke ude på øretæver, jeg er ude på at forstå jeres fascination for de der fimsede drinks... Det næste bliver vel, at i ikke kan åbne en øl, uden den skal være dekoreret med en lille skive appelsin, stjernekastere, parasol, serbentiner, kulørt sukker på kanten og 5 sugerør i forskellige farver... Bevares, hvis man ikke kan drikke øl som andre normale danskere, så er det sikkert en ganske smage-lækkerlig drink!!! Ved ikke hvordan denne snak er opstået... Ville bare gerne se jer til kaffe
Nå, igen er SVea ude på øretæver...Jeg udfordrer dig til at drikke bare fem ordentlige long island ice teas
OK SVea svag som en CB125 ccm i optrækket - det drejer sig jo ikke om frugt og solskærme, men om sprut - deraf min lille opskrifts demonstration... i øvrigt kan jeg jo godt lide øl. Det ville du nok have kunnet se hvis ikke du var listet af så tidligt til julefrokosten....
Citat fra: nygOK SVea svag som en CB125 ccm i optrækket - det drejer sig jo ikke om frugt og solskærme, men om sprut - deraf min lille opskrifts demonstration... i øvrigt kan jeg jo godt lide øl. Det ville du nok have kunnet se hvis ikke du var listet af så tidligt til julefrokosten.... Nej det drejede sig ikke om sprut, da jeg først begyndte at genere jeres drink. Det bundede kun i udseendet!!! Ved ikke om det er fordi i trænger til at komme ud og køre, men forbløffes over, at der ikke skal mere til end en diskussion om alkohol, for at høste den tvivlsomme ære at være svag som en CB125 Tør slet ikke tænke på hvad jeg kunne blive kaldt i en diskussion om noget der rent faktisk havde en mening..... God weekend