Forfatter Emne: Speedometer SØGES SV1000  (Læst 3300 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ThomZ

• Søndagskører
  • **
  • Plut-plut-plut, siger den lille cykel!
Speedometer SØGES SV1000
« Dato: April 30, 2013, 07:45:00 pm »
Jeg har købt en TL1000R efter jeg kom til at dræbe min SV´er sidste år.
TL´eren er streetfightet og skal synes ved ejerskifte. Der er en del ting der skal laves på den. Det er småting for det meste.
Men speedometeret driller. Jeg har original speedometer, men det er jo en kæmpe klods som jeg slet ikke kan få plads til bag den lille lygtekåbe.
Jeg har bestilt et lille billigt Koso cykel computer gadget... Jeg er dog ikke meget for at rode i ledningsnettet, men bliver jo nok nød til det og så må jeg leve med d begrænsninger der er i det (FI-koder og vandtemp).
Jeg fik dog liiige den strø tanke at sensorene måske er de samme på SV og TL (Jeg ved der er nogle forskelle fra TL-S til TL-R)...
Egentlig er det jo kun at prøve ad.
Er der nogle hér der ligger inde med et SV1000 speedo jeg må låne og hooke op på TL´eren så jeg kan se om det virker og om jeg kunne få plads til det istedet.
Det kunne også være at der er nogen der ved noget om det kan lade sig gøre?
Jeg har ikke kunne finde noget på nettet om andre der har prøvet dette. Kun om nogle projekter med GSXR speedo som giver de samme mangler som et eftermarkeds speedo.
Svinet er dødt! :-(
Tilleren er levende! :-)

ThomZ

• Søndagskører
  • **
Sv: Speedometer SØGES SV1000
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2013, 02:56:08 pm »
Virkelig ingen der har et speedo jeg kunne lave en tester på min TL med? Det ville jo kun tage 5 min at se om det virkede på min. :-)

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
« Svar #2 Dato: Juli 11, 2013, 06:31:56 pm »
Det sidder jo på cyklen, af ssmme grund som du selv nævner, og hvis man ikke sætter sig ind i ledningsnettet risikere man jo at riste et eller andet npr det kommer på TL'en

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

ThomZ

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: Juli 11, 2013, 06:35:59 pm »
Well, NU er der jo så nok ikke nogen der vil låne et ud. Det kunne jo være at der var nogen der havde et liggende eller måske et til salg.

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256