Forfatter Emne: Samling af ledninger?  (Læst 2918 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Samling af ledninger?
« Dato: December 04, 2012, 07:30:09 am »
Da jeg købte min sv var blinkene skiftet ud med nogle mindre uoriginale, og ledningerne var klippet og sat sammen med kabelsko.  Jeg har efterhånden Skiftet dem ud, men hvordan samler i ledningerne? Indtil videre har jeg brugt krympeflex men det er ikke smart hvis man skal have kåber af.
Er der nogle stik til så små ledninger, som stadig giver en bestyttelse over for vand?
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Samling af ledninger?
« Svar #1 Dato: December 04, 2012, 10:05:42 am »
Mon ikke en elektronikbiks kan fremtrylle noget? Brinck eller AJ?

Ellers har jeg før købt str*mt*ve og andet godt her: http://www.vehicle-wiring-products.eu/VWP-onlinestore/home/homepage.php
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #2 Dato: December 04, 2012, 12:36:41 pm »
Syntes ikke de originale stik er synderligt "vændtætte".. Men jeg er nok også vant til mil-spec..  :hand:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
« Svar #3 Dato: December 30, 2012, 09:23:41 pm »
Syntes ikke de originale stik er synderligt "vændtætte".. Men jeg er nok også vant til mil-spec..  :hand:
Har lige kigget på mine foran, og de har aldig været vandtætte, har set spadestik der vare mere stænktætte   :lmao:
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....