halløj. jeg har kørt knap 4000 km på en SV1000SK4 siden foråret. Og det er sgu da en fed maskine. MEN
ved meget lave hastigheder går en V2'er ikke lige så jævnt som en række 4. Til gængæld er der godt arbejde fra motoren fra ca. 2500 omdr. og opefter. Huggeri ved lave omdr. altså meget langsom kørsel gør vendinger og balance lidt besværlig.
Jeg mener at der mangler lidt vægt på forenden for at gøre den mere styrevillig, men den vender altså på noget mindre radius end en Yamaha R1 fra 03. Og en Triumf TT600 er lidt tricky, fordi styret nærmest kan gå ind i tanken.
Jeg vil blot sige, at hvis man træner lidt svingteknik og vendinger, så er en SV'er absolut an-vendelig
Og som tidliger nævnt, så er effjedring i forhold til føreren meget afgørende.
Jeg finder min SV1000S's svingegenskaber fuldt på højde med GS500, RF600R, Triumf TT600 og lidt under niveau for en r1'er (men den er også noget dyrere)
prøv at flytte røven modsat af den side I vil svinge til ( kun ved vendinger med lav hastighed ) - Det virker!
Pis, nu blev det vinter - kom nu forår!!!!!!!!!!!!!!!!