Forfatter Emne: Min cykel er blevet stjålet :(  (Læst 3712 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Min cykel er blevet stjålet :(
« Dato: August 23, 2012, 05:07:34 pm »
Min Giant Talon 0 er blevet stjålet fra Gl. Kongevej på Frederiksberg i dag :(

Lige ude foran min arbejdsplads ved højlys dag...

Der er ikke mange af dem, jeg har aldrig set en anden magen til i København i de 2-3 år jeg har haft en. Så hvis nogen bliver tilbudt sådan en eller ser en må I gerne sige til.

Kendetegn: den er næsten helt hvid, med grå skrift og sorte stafferinger.
Der er nogle klistermærker for at beskytte stellet mod kablerne oppe under styret, de er blevet gullige i det.
Skærme for og bag.

EDIT: Den saddel der sad på cyklen da den blev stjålet er ikke den på billedet...


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Senest Redigeret: August 23, 2012, 05:53:18 pm af Henrik306 »
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Min cykel er blevet stjålet :(
« Svar #1 Dato: August 23, 2012, 05:47:49 pm »
Boltes og låses fast!! Det afskrækker de fleste langfingrede sataner!

Surt med cyklen!  :dead:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Min cykel er blevet stjålet :(
« Svar #2 Dato: August 23, 2012, 06:02:16 pm »
Boltes og låses fast!! Det afskrækker de fleste langfingrede sataner!

Surt med cyklen!  :dead:

I know  :dead:

Men det var bare lige ude foran butikken jeg arbejder i, men ingen har set noget  :cry:
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Min cykel er blevet stjålet :(
« Svar #3 Dato: August 23, 2012, 09:10:39 pm »
Check Polen eller Litauen....... Den sover sikkert i en kassevogn lige nu.
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

varmer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Sv: Min cykel er blevet stjålet :(
« Svar #4 Dato: August 23, 2012, 09:29:18 pm »
Kan slet ikke snuppe at folk ikke har respekt for andres ejendom. Det er så usselt og respektløst! Har selv fået stjålet flere (2) fixies som jeg har håndbygget og det er ubeskriveligt irriterende.

Dette har resulteret i at jeg altid tager min cykel med op på kontoret, min lejlighed eller i opgangen uanset hvor jeg er. Cykler er dejlige men desværre også rigtig nemme at stjæle.

Føler med dig.

//Varmer

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Min cykel er blevet stjålet :(
« Svar #5 Dato: August 24, 2012, 02:52:28 pm »
Kan slet ikke snuppe at folk ikke har respekt for andres ejendom. Det er så usselt og respektløst! Har selv fået stjålet flere (2) fixies som jeg har håndbygget og det er ubeskriveligt irriterende.

Dette har resulteret i at jeg altid tager min cykel med op på kontoret, min lejlighed eller i opgangen uanset hvor jeg er. Cykler er dejlige men desværre også rigtig nemme at stjæle.

Føler med dig.

//Varmer

Tak. Jeg plejer også at tage den om i baggården, men pga. en nøglemængdeoptimering i mit nøglebundt har jeg sparet de 2 nøgler væk til porten og bagdøren, da jeg synes jeg tog bilen og motorcyklen hele tiden alligevel. Nu hvor jeg var begyndt at tage cyklen noget mere, har jeg så ikke fået taget nøglerne ind igen ...
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Min cykel er blevet stjålet :(
« Svar #6 Dato: August 24, 2012, 04:42:45 pm »
Kan slet ikke snuppe at folk ikke har respekt for andres ejendom. Det er så usselt og respektløst! Har selv fået stjålet flere (2) fixies som jeg har håndbygget og det er ubeskriveligt irriterende.

Dette har resulteret i at jeg altid tager min cykel med op på kontoret, min lejlighed eller i opgangen uanset hvor jeg er. Cykler er dejlige men desværre også rigtig nemme at stjæle.

Føler med dig.

//Varmer
Tak. Jeg plejer også at tage den om i baggården, men pga. en nøglemængdeoptimering i mit nøglebundt har jeg sparet de 2 nøgler væk til porten og bagdøren, da jeg synes jeg tog bilen og motorcyklen hele tiden alligevel. Nu hvor jeg var begyndt at tage cyklen noget mere, har jeg så ikke fået taget nøglerne ind igen ...
Ja og det er lige præcis de gange det går galt, hvor man lige har glemt det man plejer..! Jeg har taget toget over Storebælt et par gange fra Korsør, og har haft den gamle spand stående på stations p pladsen. Og lige præcis den ene gang hvor jeg glemmer at tage fronten af mit Alpine anlæg er der indbrud.. BITTERT! Lesson learned, jeg glemmer det aldrig igen! De valgte så kun at skride med fronten til radioen(!?), forstærker og en bass.. Hvoraf kun Alpine fronten var synlig, resten var skjult.  :dead:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Min cykel er blevet stjålet :(
« Svar #8 Dato: August 31, 2012, 07:37:59 pm »
Check Polen eller Litauen....... Den sover sikkert i en kassevogn lige nu.

Fook - I'm a Psychic Medium...
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Min cykel er blevet stjålet :(
« Svar #9 Dato: August 31, 2012, 09:45:21 pm »
Måske et spinkelt håb  :? http://politiken.dk/indland/ECE1738593/udenlandsk-bande-anholdt-for-omfattende-cykeltyverier/

Tja, man kan jo håbe... Men så er min bekymring bare, at hvis de finder min cykel i bunken, hvor stor chance er der så for at den ikke har taget skade af at blive smidt rundt osv.? Dækker forsikringen sådan noget?
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)