Forfatter Emne: Pas på derude  (Læst 1916 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

varmer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Pas på derude
« Dato: Juni 10, 2012, 08:46:53 am »
Hej,

Havde lige brug for at dele denne med Jer, til trods for det er en knap så rar historie.

http://ekstrabladet.dk/112/article1773480.ece

Jeg ved en del af SV ridere dyrker cykelsport, også på landevejene, så dette er blot ment som en heads up og venlig reminder om at passe på jer selv derude, for billisterne gør det ikke. Cykler selv rigtig meget i området og det er en rigtig tragisk ulykke.

Håber ikke at ødelægge humøret alt for meget ovenpå en spændende 1-0 sejr til DK!

God søndag.

//Varmer

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Pas på derude
« Svar #1 Dato: Juni 10, 2012, 09:47:24 am »
Vi kom faktisk den vej på svingturen i går og blev sendt tilbage af politiet ved ulykkesstedet lige efter det var sket, vanvittigt at overhale i de sving med bakker fra slagslunde mod ganløse, kunne lige så godt have været en af os.

Tragisk!
GSX-R 600 K7

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Pas på derude
« Svar #2 Dato: Juni 10, 2012, 10:42:26 am »
Nå nu mener politiet så at hun er væltet ud foran bilisten ifølge vidner og ikke en overhaling, stadig tragisk men så skal bilisten i hvert fald ikke hænges ud.

http://ekstrabladet.dk/112/article1773548.ece
GSX-R 600 K7

CooN

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 78
Sv: Pas på derude
« Svar #3 Dato: Juni 10, 2012, 11:13:07 am »
Kom der ud lige efter det var sket. Hun var ikke køn, og troede at hun ville holde op med at trække vejret mens jeg sad og holdt hende. Rigtig tragisk ulykke, heldigvis kom der både en sygeplejerske og en læge til, så de kunne tage over. Er både overrasket og lettere irriteret over at politiet på stedet ikke kun finde ud af at afspærre vejen, så jeg måtte stå og bede folk om at vend.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Pas på derude
« Svar #4 Dato: Juni 10, 2012, 11:40:06 am »
Da vi kom fra slagslunde af var der sat sådan en "politi ulykke" trekants ting op men idioter som biler og os kunne sagtens køre forbi så folk tænkte vel bare at man skulle køre stille og roligt. Burde måske stå på den trekanten at vejen er spærret eller de kunne have plantet en mand der. Vi var der dog først lidt efter 12:30 så en times tid efter ulykken var sket.

Vi holdte ind til siden og blev enige om at køre videre stille og roligt og blev altså så senere bedt om at vende om.

Flot du tog dig af hende, må indrømme jeg ikke ville vide hvad jeg skulle gøre selvom det kun er 2 år siden jeg tog første hjælps kursus, skræmmende :(



« Senest Redigeret: Juni 10, 2012, 11:42:08 am af -BR- »
GSX-R 600 K7

Morten1970

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • Forskellen på drenge & mænd - prisen på deres gear
Sv: Pas på derude
« Svar #5 Dato: Juni 10, 2012, 12:23:47 pm »

Flot du tog dig af hende, må indrømme jeg ikke ville vide hvad jeg skulle gøre selvom det kun er 2 år siden jeg tog første hjælps kursus, skræmmende :(
[/quote]

X 2

 :respekt:
SV650SA K7, Devil Carbon, lille nr. plade holder
Fuldkåbe, Hugger, Egosæde, LED blink